کیف های تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی کاربردی

یکی از بهترین محصولاتی که در دسته هدایای تبلیغاتی قرار میگیرد، کیف های چرمی است. کیف های تبلیغاتی دارای دو جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی میباشد. برای کیف های تبلیغاتی انواع مختلف وجود دارد که شما میتوانید بر حسب سلیقه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه انواع کیف تبلیغاتی را از نظر هدیه تبلیغاتی بررسی میکنیم.

انواع مختلف کیف تبلیغاتی:

1. کیف پول تبلیغاتی : این نوع هدیه تبلیغاتی دارای دو جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی میباشد. کیف پول ها را هم میتوان برای خانم ها و هم برای آقایان سفارش داد. کیف پول تبلیغاتی طرح ها و مدل های بسیاری دارد مثلا کیف پول پالتویی یا کیف پول جیبی. کیف پول های چرمی خود دارای انواع مختلفی است از جمله دو لت و سه لت.

2. کیف اداری تبلیغاتی : به دلیل اینکه قیمت این محصول نسبت به دیگر مدل ها و طرح ها بالا تر است، در زمان سفارش سفارش تیراژ پایین انجام میشود. یکی از انواع کیف های اداری، کیف دیپلمات تبلیغاتی است که دارای دو جنس چرمی و مصنوعی میباشد.

کیف های اداری تبلیغاتی دارای دو مدل تک قفل و دو قفل هستند. رنگ بندی های مختلفی برای این نوع کیف وجود دراد که شامل قهوه ای، مشکی و عسلی هستند. همچنین داخل کیف های اداری را از استر بسیار مرغوب درست میکنند و با توجه به سلیقه مشتری تعداد جیب ها را مشخص میکنند.

3. کیف های لپ تاپ: جنس کیف های لپ تاپ تبلیغاتی دارای دو مدل هستند. کیف های لپ تاپ با جنس پارچه های برزنتی و یا پارچه اشوالت. این محصول کاربردی برای لپ تاپ های دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی مناسب است. در داخل این کیف ها لایه ای محافظ وجود دارد برای اینکه از ضربه خوردن به لپ تاپ جلوگیری شود. هر کیف لپ تاپ دارای دو دسته در قسمت بالایی است که حمل و جابه جایی آن را بسیار آسان میکند. علاوه بر دو یند، یک بند دوشی هم بر روی کیف ها دوخته شده.

نوع چاپ بر روی این کیف های لپتاب از نوع چاپ سیلک ، گلدوزی و یا پلاک فلزی میباشد. نوع دیگری از کیف که برای تبلیغات نیز وجود دارد که کیف دوشی است. این نوع کیف ها از پارچه های برزنتی ، مخمل و یا سوزنی با گرماژهای متفاوت تولید می شوند. میتوان در دوخت در این کیف ها از چسب و یا دکمه های مگنت دار استفاده کرد. کیف دوشی های تبلیغاتی دارای جیب های متعددی است .همچنین دارای بند دوشی بوده که قابلیت تنظیم کردن ارتفاع را دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *