دکوراسیون داخلی بوتیک

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های لباس بسیار اهمیت دارد. طراحان داخلی باید فروشگاهای لباس مانند بوتیک ها را به گونه ای دکور کنند تا توجه مشتریان جلب شود و وارد فروشگاه شوند. هنگام یکه مشتریان وارد فروشگاه شدند نجوه چینش لباس ها و وسایل باید طوری باشد تا دسترسی به تمامی لباس ها برای مشتریان آسان گردد. طراحان داخلی همواره در نحوه چینش دکور و استفاده ی موثر از ترکیب رنگ های حرفه ای در ویترین فروشگاه های لباس کمال دقت را دارند. طراحان داخلی بهترین شرکت دکوراسیون داخلی نکاتی را برای دکور داخل بوتیک های لباس بیان کردند که در این مقاله به تحلیل آنها می پردازیم.

نکاتی درمورد دکوراسیون داخلی بوتیک:

1. روان شناسان همیشه تاکید میکنند که اگر مشتری جنسی را در دست بگیرد و آن را لمس کند حتما ترغیب به خرید آن میشود. پس حتما باید تلاش کنید تا تمامی اجناس از جمله لباس ها در دسترس مشتریان باشد تا بتوانند به راحتی  لباس را در دست بگیرند و از نزدیک مشاهده کنند.

2. یکی از مهم ترین و بهترین امکاناتی که یک فروشگاه لباس میتواند داشته باشد، رگال لباس است. اما توجه کنید که رگال هر نوع لباس با دیگری باید متفاوت باشد. مثلا رگال شلوار با رگال مانتو باید جدا باشد. سعی کنید تعداد لباس هایی که آویزان میکنید طوری باشد که رگال ها بیهوده پر نشوند.

3. یکی از اصول هایی که بسیار در طراحی داخی مهم است، این است که همیشه باید لباس هایی که تخفیف دارند و یا به روز تر هستند را در معرض دید قرار دهید. شما باید اجناس تاپ خود را به طور اختصاصی در جایی قرار دهید که خاص بودن آن توسط مشتری حس شود.

4. از آنجایی که همه مردم از تمیزی لذت میبرند، پس هیچ وقت نباید در محیط فروشگاه های لباس گرد و غباری دیده شود. کفپوش هایی مانند سرامیک و یا پارکت با رنگ های مات میتواند بهترین گزینه برای تمیز نشان دادن محیط باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *