کیف تبلیغاتی چیست؟

کیف ها از نر نوعی که باشندراز محصولاتی کاربردی و پر مصرف برای اکثر مردم و افراد است البته در حقیقت می توان گفت همه از آن استفاده ی مفید می کنند. اگر برای تبلیغات خود می خواهید از کیف های تبلیغاتی استفاده کنید و انتخاب اصلی شما برای تبلیغاتی موثر تر کیف تبلیغاتی است باید به این نکته ی مهم و اصلی توجه داشته باشید که ممکن است هزینه و قیمت تبلیغاتی شما افزایش پیدا کند زیرا کیف های تبلیغاتی به نسبت سایر کالا های تبلیغاتی برای هدایای تبلیغاتی گران قیمت تر است اما خب به نسبت محصولات موجود دیگر شیک تر و پرکاربردتر هم هستند.

انواع کیف های تبلیغاتی:

کیف آراز از دو جنس است : چرم طبیعی و چرم مصنوعی

طبیعتا چرم طبیعی از چرم مصنوعی هم گران قیمت تر بوده و مشتری های خاص خود را هم دارد. کیف هایی که از جنس چرم طبیعی هستند دارای رنگ بندی هایی نظیر مشکی، قهوه ای و عسلی میباشند که قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را هم دارد و شما می توانید لگو و یا برند مورد نظر خود را بر روی کیف های تبلیغاتی خود چاپ کنید و تبلیغات خود را  هر چه بهتر انجام دهید. کیف های چرم مصنوعی نیز دارای رنگ بندی های دیگری نظیر عسلی ، مشکی و قهوه ای است و قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را هم دارند و شما می توانید با چاپ کردن لوگو و یا برند خودتان بر روی کیف ها تبلیغ کنید. توجه داشته باشید که این کیف ها فقط کیف اداری مردانه هستند و زنانه انها موجود نیست. پس این هدایا تبلیغاتی را تنها میتوانید به اشخاص مذکر هدیه بدهید.

یک مدل کیف های تبلیغاتی دیگری نیز هستند که پارچه ای بوده و  قابلیت چاپ هم دارند و می توانید به راحتی روی آن  ها چاپ انجام دهید و راحت تبلیغات کنید. این مدل کیف ها دارای یک بند هستند که می توانید کیف مورد نظر را بر روی دوش خود بیندازید.

همان طور که در ابتدا گفته شد محصول کیف تبلیغاتی برای تمامی رنج سنینی و حتی برای خانم ها و آقایان میتوانید قابل استفاده باشد و هرکس که برای قرار دادن وسایل خود در یک جا از کیف استفاده می کند این وسیله کاربردی به دردش میخورد.

اگر شما لوگو و یا برند تجاری مورد نظر خود را بر روی کیف های تبلیغاتی چاپ کنید و آن را به مشتریان و کارمندان خود هدیه بدهید ، مشتریان شما می توانند با استفاده از کیف های تبلیغاتی که گرفتند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در هر مکان به طور ناخواسته برای شما تبلیغاتی خوب و کارامد کنند و شما را به شمار بسیار زیادی از مردم هم معرفی کنند و شما را تبلیغ کنند.

هم چنین اگر از کیفی که سفارش دادید نام و برند شما بر روی آن ها چاپ و یا حتی حک شده به طور روزمره استفاده کنند نام شما در ذهن آن ها جاودانه می ماند و حتما برای بهره مندی از خدماتی که سازمان و یا سایر شرکت شما ، به شما و شرکت شما مراجعه خواهند کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *