چگونه سرعت کامپیوتر خود را افزایش دهیم

یکی از اتفاقات بدی که هنگام کار با رایانه ممکن است رخ دهد کند شدن یا هنگ کردن رایانه است.اگر کاربری هستید که با یک کامپیوتر کار میکنید حتما برایتان اتفاق افتاده که کامپیوترتان دچار هنگ شده بطوریکه حتی ساعت ها شما را معطل کرده است.دلایل هنگ کردن کامپیوتر دلایل مختلفی دارد من جمله سنگین شدن هاردتان و یا مشکلات نرم افزاری.اگر شانس بیاورید و این کند شدن بدلایل نرم افزاری نباشد و مشکل از سوی هاردتان باشد به راحتی میتوانید این مشکل را حل نمایید.

برای بهینه سازی کارایی رایانه شما برنامه های مختلفی وجود دارد که یکی از این برنامه ها Lolo System Mechanic  است.این برنامه تمام اطلاعات و فایل های بلااستفاده و اضافی که حتی شاید خود شما از وجود آنها بی اطلاع باشید را نیز حذف میکند.یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار توجه به حریم خصوصی کاربرانش است.بطوریکه تمام صابقه فعالیت شما را در مرورگرتان پاک میکند.آنطور که کاربران این برنامه گزارش کرده اند ، استفاده از این برنامه به افزایش سرعت سیتمشان کمک شایانی نموده است.این نرم افزار دارای دو نسخه رایان و پولی ارائه شده است.

گرچه نسخه رایگان آن اصلی‌ترین امکانات را دارد اما دو نسخه‌ پولی آن با نام System Mechanic و System Mechanic Pro در امر بهینه‌سازی ویندوز نقش بسیار بسزایی دارد. این برنامه از طریق سایت www.iolo.com در اختیار کاربران ویندوز قرار میگیرد. در این زمینه می‌توانید از برنامهPiriform CCleaner  نیز کمک بگیرید.این برنامه نیز میتواند با حذف نمودن فایل های موقت و پاکسازی حافظه کش مرورگرها و از بین بردن کوکی های بی کاربرد سرعت رایانه شما را افزایش بدهد.این برنامه هم در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. با مراجعه بهwww.ccleaner.com می‌توانید آن را بارگذاری و روی رایانه ویندوزی خود نصب کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *