فلش مموری تبلیغاتی چیست

شما به عنوان کسی که تبلیغ کننده محصولات خود هستید و میخواهید کار و یا خدمات خود را معرفی کنید، باید از هدیه تبلیغاتی برای تبلیغات موثر خود استفاده کنید.  معرفی کار و خدمات خود را به دیگران می توانید از محصولات زیادی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید و به وسیله ی آن تبلیغات خود را انجام دهید. اینکه شما چه نوع محصول یا کالایی را برای تبلیغات خود انتخاب می کنید و یا اینکه چه نوع کالایی برای تبلیغات شما مناسب است به نوع کار و حیطه ی کاری شما بستگی دارد و یا اینکه چه نوع خدماتی را ارائه می دهید. برای مثال اگر کار شما در مورد قطعات ماشن است می توانید از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ، سطل زباله های ماشین و انواع جعبه ابزار تبلیغاتی استفاده کنید ، اگر کار شما آرایشی بهداشتی است می توانید از پیشبند یا ست مانیکور استفاده کنید .

فلش فلزی : فلش های فلزی از لحاظ شکل ، مدل های مختلفی دارد مثل کلیدی ، ساده و … این فلش ها نیز از لحاظ حجمی دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴ گیگ است که بنا به درخواست مشتریان عزیز سفارش داده می شوند. روی فلش های فلزی می توان چاپ هایی نظیر تامپو یا لیزر انجام داده میشود که این بستگی به جنس فلش و درخواست مشتری دارد.

فلش پلاستیکی : فلش های پلاستیکی نیز دارای مدل های متفاوتی به لحاظ شکلی هستند که با توجه به موجودی بازار به مشتری عرضه می شود. هم چنین فلش های پلاستیکی نیز از لحاظ حجمی دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴گیگ است و می توان بر روی آن چاپ های تامپو ، لیزر و سیلک نیز انجام داد که این هم به سفارش مشتریان محترم بستگی دارد.

فلش چرمی : فلش های چرمی نیز مدل های متفاوتی دارند و به لحاظ حجمی همانند فلش های فلزی و فلش های پلاستیکی است و می توان بر روی آن نیز چاپ داغکوب، لیزر، سیلک و تامپو هم انجام داد که هریک از انواع چاپ بر روی فلش به سفارش مشتریان بستگی دارد.

فلش شیشه ای : این نوع فلش های شیشه ای که معمولا به نسبت فلش های دیگر کم تر سفارش داده می شوند نیز دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲ و ۶۴ گیگ هستند و می توان روی آن چاپ نیز انجام داد.

فلش کارتی : همان طور که از اسم فلش های کارتی پیداست همانند کارت است و فلش ها به صورت چرخشی از آن جدا می شوند. روی فلش های کارتی نیز می توان عملیات چاپ انجام داد و از لحاظ حجمی از ۸ تا ۶۴ گیگ را دارد.

فلش اختصاصی : فلش های اختصاصی از جنس سیلیکون هستند و شکل های خاصی دارد مانند قطره آب و بسیاری اشکال دیگر. این فلش های اختصاصی نیز دارای حجم های ۸ تا ۶۴ گیگ است که بنا به درخواست مشتریان سفارش پذیرفته می شوند. این هدایای تبلیغاتی میتواند بسیار در جذب مشتری موثر باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *