جعبه ابزار تبلیغاتی را بشناسید

جعبه ابزار تبلیغاتی یکی دیگر از محصولاتی هست که شما می توانید به عنوان یک هدایای تبلیغاتی خوب و کاربردی به گروه خاصی از مشتریان و یا کسانی که کار های فنی را انجام میدهند هدیه بدهید. به عنوان مثال می توانید جعبه  های ابزار را به برخی از کارمندان و یا تاسیساتی ها خود بدهید یا می توانید به مشتریانی بدهید که کار های فنی را بیشتر در روز انجام می دهند و جعبه ابزار می تواند برای انها وسیله ای بسیار کاربردی باشد. جعبه ابزار تبلیغاتی ابعاد و اشکال مختلفی دارد. جعبه ابزارها از نظر ابعاد به دو دسته ی بزرگ و کوچک تقسیم می شوند که قیمتشان نیز به طبع با یکدیگر متفاوت است.

ویژگی های جعبه ابزار های تبلیغاتی:

این جعبه ابزارهای تبلیغلتی در هر ابعادی و یا در هر مدلی که باشند قابلیت چاپ نیز دارند و شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود تبلیغات خود را انجام دهید. مشتریانی که به انها این هدیه تبلیغاتی را میدهید هرگاه از این جعبه ابزار تبلیغاتی شما استفاده کنند ناخودآگاه برای شما هم تبلیغ میکنند.

جعبه ابزار تبلیغاتی شما شامل یک عدد آچار فرانسه ، یک عدد انبردست و تعدادی زیادی پیچ گوشتی با اندازه های متفاوت هست که می تواند مورد استفاده ی خیلی از افراد و یا مردم عادی و یا کارمندان شما قرار بگیرد ، حتی مردم می توانند این جعبه ابزار ها را در ماشین خود نیز نگهداری کنند و در مواقعی که ضروری است از آن ها استفاده کنند. این جعبه ابزار های تبلیغاتی از نظر جا کمترین فضای موجود را اشغال کرده و کاربران شما می توانند آن هارا در کیف خود نیز به راحتی قرار دهند. اگر جنس جعبه های ابزار فلزی باشد چاپ لیزر بر روی آن انجام می دهند و اگر از جنس پلاستیک باشد هم چاپ لیزر و هم تامپو انجام می دهند.

قیمت جعبه های ابزارهایی برای هدایا تبلیغاتی میدهید با توجه به بزرگی یا کوچک بودن سایز آنها و یا اینکه با چاپ هستند یا بدون چاپ متفاوت هست. برای چاپ بر روی جعبه های ابزار شما باید طرح مورد نظر خود را برای شرکت تبلیغاتی ارسال کرده و تا 5 روز هم محتول تحویل آن خواهد بود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *