دکوراسیون دفاتر کار کوچک

دکوراسیون دفاتر کار کوچک

دکوراسیون و طرز چینش وسایل و اشیای دفتر کار و یا شرکت های شما یکی از فاکتور های مهم در جذب اعتماد مشتری نسبت به شما و برند تجاری شما است. علاوه بر این محل کار باید به صورتی باشد تا کارمندان و شاغلین نیز احساس راحتی در طول روز داشته باشند تا بتوانند وظایف کاری خود را به درستی و با تمرکز انجام دهند. همیشه نور پردازی های نادرست، رنگ دیوار ها و مبلمان اداری بی کیفیت میتواند باعث موفق نبودن یک کسب و کار باشد.

اصول کلیدی طراحی دکوراسیون دفاتر کار کوچک:

دکوراسیون دفاتر کاری بزرگ کار بسیار راحتی است اما طراحان داخلی اعتقاد دارند که دکوراسیون داخلی دفاتر کاری کوچک نیاز به دانستن اطلاعاتی در مورد نحوه چیدن وسایل دارد. پس در این مقاله سعی کردیم تمامی اصول کلیدی طراحی دکوراسیون دفاتر کار کوچک را برای شما توضیح دهیم.

گام اول انتخاب رنگ دیوار و رنگ وسایل است. رنگ دیوار ها را پیشنهاد می کنند تا حتما به رنگ های سفید و یا کرم انتخاب کنید تا بتوانید فضا را بزرگ تر نشان دهید و برای رنگ وسایل و میلمان اداری خود از رنگ هیا تیره مانند قهوه ای سوخته استفاده کنید چرا که این تضاد به وجود آمده میان وسایل و دیوار ها میتواند خطای دید ایجاد کند و فضا را بزرگ تر نشان دهد.

برای خرید وسایل داخل محیط اداری هم دقت کنید تا ظرافت داشته باشند و فضای زیادی را اشغال نکنند. ابعاد وسایلی مانند میز و یا صندلی باید با متراژ محیط اتاق متناسب باشد. یکی از اشتباهاتی که در دکوراسیون محیط اداری انجام میشود، این است که برای محیط های کاری کوچک، مبلمان اداری کلاسیک تهیه می کنند. این عمل باعث میشود تا مشتریان در آن فضا راحت نباشند.

دکوراسیون دفاتر کار کوچک

نور پردازی هم برای بزرگ نشان دادن محیط و هم برای افزایش عملکرد کارمندان مفید است. برای این منظور میتوانید از نور هایی استفاده کنید که حالت سه بعدی دارند و یا از هالوژن هایی بر روی سقف استفاده کنید.

اگر در محیط کاری از پرونده و یا اسناد اداری بسیار استفاده می کنید پس بهتر است تا حتما برای بایگانی و نگه داری اسناد و برگه ها از کتابخانه استفاده کنید. اگر محیطی برای گذاشتن کتابخانه ندارید میتوانید از قفسه هایی استفاده کنید که بر روی دیوار نصب می شوند. برای آنکه محیط را از آشفتگی به دور کنید هیچ وقت به دور برگه ها و پرونده ها را بر روی میز ها انباشه نکنید. مرتب بودن یکی از مهم ترین کار هایی است که باید در این زمینه انجام شود. برای جلوگیری از نامرتبی میز هایی با کشو خریداری کنید. همواره نظم و مرتب بودن یک محیط هم جلوه زیبایی دارد و هم موجب افزایش خلاقیت و بهره وری کارمندان میشود.

اگر دفتر کار یا شرکت شما طوری است که هر کارمند باید برای خود اتاقی مجزا داشته باشد، میتوانید از پارتیشن هایی از جنس شیشه و یا چوب استفاده کنید. پارتیشن ها بسیار به صرفه تر از ساخت دیوار ها هستند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *