دکوراسیون داخلی را بیشتر بشناسیم

در طراحی داخلی محیط های خانه و یا محیط های اداری عمده فعالیت های طراحان داخلی مربوط به نوسازی و ترمیم فضا ها و محیط های داخلی و بیس ساختمانی و معماری داخلی مربوط میشود. بدین منظور علاوه بر بهبود فضای اتاق ها ی داخل خانه ها ،کاربری آنها را نیز تغییر خواهد کرد. فعالیت طراحان داخلی و کارهایی که انجام میدهند و یا  مواردی چون بازسازی ،بهبود ،نقاشی ،تغییر کاربری و چیدمان وسایل را در بر میگیرد پس میتوان نتیجه گرفت که  با معماران رابطه تنگاتنگی با هم دارند. دکوراسیون داخلی دیگر مانند گذشته نیست و امروزه با نگاه هنری به این زمینه پرداخته میشود. در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با برخی دیگر از جنبه های دکوراسیون داخلی آشنا کنیم.

تناسب دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری

میزان بزرگی فضا

در مبحث طراحی داخلی محیط های اداری اگر یک محیط کوچک باشد و نیاز به مبلمان اداری داشته باشد دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد تا هم فضا را بزرگ تر نشان دهد و هم از وسیله های مفید و مناسب گذاشته شود. مبلمان اداری کلاسیک چیست؟ اگر علاقه به داشتن مبلمان اداری کلاسیک دارید باید در نظر داشته باشید تا محیط داخلی اتاق به چه سبکی است و آیا فضای زیادی را اشغال می کند یا نه.

انتخاب سبک مورد نظر

پس از اینکه اصول دکوراسیون داخلی منزل  رعایت شد میتوانیم سبک های متفاوت را امتحان کنیم تا سبک مورد نظر پیدا شود. اشیایی که استفاده میشود در محیط باید کاملا با سبک مورد نظر هماهنگی داشته باشد. سک های بسیاری وجود دارد مانند کلاسیک ،مدرن ،سنتی ،اروپایی. این نکته را همیشه در نظر بگیرید که انتخاب کردن سبک ،با توجه به فضا های محیط در نظر گرفته میشود.

ترکیب رنگ ها

ترکیب رنگ ها یکی دیگر از مواردی هستند که جدا از میزان بزرگ بودن فضا ، بستگی کاملا وابسته ای به سلیقه مشتریان دارد و میتوان گفت که اگر برخی از سبک ها را فاکتور بگیریم ،هیچ محدودیتی هم در بکار بردن رنگ ها ایجاد نیم کند. به عنوان یک مثال خوب در سبک های کلاسیک به کار بردن رنگ هایی نظیر آبی هیچ گونه ندارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *