تغییر قرارداد اسپانسری با آدیداس به قرارداد تجاری

محمدرضا داورزنی - داورزنی

محمدرضا داورزنی – داورزنی

به نقل از محمدرضا داورزنی:
برای حمایت از تولیدات داخلی، قرارداد اسپانسری فدراسیون فوتبال با adidas به قرارداد تجاری تغییر یافت. پس از جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال با برند ایرانی به میدان خواهد رفت.
حمایت از تولید ایرانی یکی از سیاست‌های کلی وزارت ورزش و جوانان است و به تمامی فدراسیون‌ها اعلام شده است که برای حضور یافتن در مسابقات بین المللی الزام است که از برند داخلی استفاده کنند.
اگر در برخی از رشته‌ها با مشکل تولید روبه رو هستیم باید شرایط را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم تا بتوانند امکانات ورزشی را با استاندارهای روز دنیا تولید کنند.
با نگاه کلی به بعضی از مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف خواهیم دریافت که تعداد زیادی از کشورها از برند ایرانی استفاده کرده‌اند که می‌توان از آنان رقابت کشتی، وزنه برداری، قایقرانی و همچنین والیبال را نام برد که این نشان دهنده‌ی آن است که ایران ظرفیت بالایی داشته و با توجه ویژه به این تولیدات روز به روز کیفیت محصولات بیشتر شده و دیگر نیازی به برند خارجی نخواهیم داشت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *