آزار جنسی زنان در پوشش پزشک زیبایی

آزار جنسی زنان در پوشش پزشک زیبایی

آزار جنسی زنان در پوشش پزشک زیبایی

نجم اردیبهشت خانم جوانی به دادگاه کیفری یک استان تهران مراجعه و عنوان کرد که در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
« برای ریزش مو وترمیم پوست، 2 جلسه به مطب دکتر «منصور . ق» در تهرانپارس خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم. پس از مشاوره قرار شد برای از بین بردن لک روی پوست هم جلساتی به آنجا مراجعه کنم.
از داروخانه نزدیک مطب دارو و سرم برای بی حسی موضعی طبق تجویز پزشک تهیه کردم. با این که تاکید بر بی حسی موضعی داشتم پس از تزریق دارو از هوش رفته و هیچ چیزی در آن مدت متوجه نشدم.
پس از به هوش آمدن نسبی با یکی از بستگان تماس گرفته و با کمک وی از مطب خارج شدم و به منزل خودم رفتم.
پس از بهبودی نسبی به پزشک ویژه زنان مراجعه کردم و متوجه شدم که در چند ساعتی که در مطب زیبایی بودم مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم و متاسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کرده است.»
روز شنبه هفته جاری کارآگاهان به مطب متهم در تهرانپارس رفته و پزشک قلابی را دستگیر کردند.
نام واقعی این دکتر قلابی سعید . س و 40 ساله است که خود را با نام دکتر منصور . ق معرفی کرده و در هنگام دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود.
در تحقیقات اولیه معلوم شد که وی تا سوم راهنمایی درس خوانده و با معرفی کردن خود به عنوان دکتر اقدام به ویزیت، معاینه و عمل‌های تخصصی پوست کرده است.
با بررسی‌ها مشخص شد که دکتر منصور . ق مردی 78 ساله دارای مدرک پزشکی عمومی است و متهم از 2 ماه پیش در مطب وی مشغول به کار شده است.
دکتر منصور . ق به علت کهولت سن گاهی به مطب سر می‌زند و همین امر موجب شده که متهم اکثر اقدامات پزشکی و مشاوره‌ها را خودش انجام دهد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *