فال روزانه دهم بهمن ماه 1398

فروردین:

کارهایتان به خوبی پیش می روند اما افرادی سعی دارند تا موانعی را سر راهتان ایجاد کنند. به راه خود ادامه دهید و مطمئن باشید که موفق خواهید شد. شما باید بیشتر با خانواده و کسی که دوستش دارید صحبت کنید باید تلاش کنید تا سوءتفاهم های پیش آمده را برطرف کنید.

اردیبهشت:

شما فردی خلاق هستید و همیشه به دیگران انرژی مثبت می دهید. سعی کنید به سفر بروید تا خستگی این مدت را از تن به در کنید. ارتباطاتتان را با افراد سمی قطع کنید آن ها به روحیه شما آسیب می زنند. دوستی قدیمی را ملاقات خواهید کرد که بسیار منتظرش بودید.

خرداد:

می خواهید به سفری خانوادگی بروید. فردی قصد را دارد شما را بیازارد به او توجه نکنید و اجازه ندهید هرچیزی موجب رنجش شما شود. دوستی قدیمی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر زیادی روی زندگی شما می گذارد. از ایجاد تنش و فشار روی دوستانتان بپرهیزید.

تیر:

به زودی پول زیادی به شما می رسد که باعث می شود کارتان را توسعه دهید. شکایت کردن را کنار بگذارید که موجب رنجش دوستانتان خواهد شد. برای کارهای روزمره تان برنامه ریزی کنید تا از آن ها عقب نمانید.

مرداد:

امروز مزد زحماتتان را می گیرید. در مسائل عاطفی تان کمی دچار مشکل شده اید اما به زودی  حل خواهد شد. از اطرافیانتان مشورت بخواهید تا به شما در حل مشکلاتتان کمک کنند. برای فراموش کردن اتفاقات گذشته احتیاج به زمان دارید.

شهریور:

به زودی کسی را ملاقات می کنید که تاثیر زیادی بر روی زندگی شما می گذارد. تجارت شما به خوبی پیش می رود و سود زیادی را دریافت می کنید. اما از رسیک کردن بپرهیزید که باعث ضرر شما می شود. به خانواده خود بیشتر اهمیت دهید و آن ها را از خود نا امید نکنید.

مهر:

ضررهای مالی که دیده اید شما را به شدت نگران کرده است. باید صبر کنید تا شرایط به حالت عادی درآید. ارتباطاتتان با دوستانتان کم شده است و نمی توانید با کسی درد و دل کنید. به یاد داشته باشید که قدرشناسی و محبت باعث استحکام رابطه ها می شود و در غیر اینصورت دوستانتان را از دست می دهید.

آبان:

مشکلاتی برای شما پیش آمده که می خواهید هرچه زودتر آن ها را حل کنید. برای کارهایتان برنامه ریزی کنید و به خاطر داشته باشید نظم در انجام کارها راه حل رسیدن به همه کارهاست. به زودی هدیه ای گرانقیمت از طرف یک دوست به شما می رسد که شما را به شدت خوشحال خواهد کرد.

آذر:

امروز برای شما روز خوبی است و شما می توانید ارتباطات موثری با افراد مهم برقرار کنید. به زودی مشکلات مالی تان رفع خواهد شد. شما در کارهایتان موفق خواهید شد به شرط آن که کمی لجبازی را کنار بگذارید و کوتاه بیایید. قبل از صحبت کردن در جمع کمی فکر کنید تا به ضررتان تمام نشود.

دی:

شما فردی پر از ایده هستید و همین امر باعث می شود در تمامی کارهایتان موفق شوید. امروز روز مناسبی برای انجام کارهای عقب افتاده است. سعی کنید از افراد مختلف نظر بخواهید تا شما را یاری کنند. شما باید بیشتر به اعضای خانواده تان توجه کنید. کمی استراحت برای گرفتن انرژی لازم است.

بهمن:

امروز شما حال خوبی دارید. دوستان زیادی دارید که هر لحظه مراقب شما هستند. از طعنه های یکی از اعضای فامیل ناراحت نشوید و با او بحث نکنید. روابط شما با شریک عاطفی تان در مرحله خوبی است.

اسفند:

شما می توانید کار تازه ای را شروع کنید اما مواظب باشید و حساب شده عمل کنید تا دچار ضرر نشوید. احساس خستگی می کنید اما دست از کار نمی کشید مراقب باشید خستگی شما به کارتان لطمه وارد نکند. اگر می توانید به سفر بروید تا روحیه شما تقویت شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *