چگونی طراحی سایت

دو سیستم مدیریت محتوای بسیار پر طرفدار یعنی وردپرس و دروپال هستند که توسط آن ها میتوانید سایتی را به سرعت طراحی نمایید.
شما میتوانید در یک کلاس طراحی سایت دوره وردپرس پیشرفته را گذرانده و بصورت حرفه ای یک سایت را طراحی نمایید.همچنین دروپال ، یک cms سازمانی است که در مقاله ی دروپال چیست ، به تفصیل پیرامون آن صحبت کرده ایم.

PHP:

سیستم مدیریت محتوای PHP نیز از دیگر CMSهایی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.این CMS بصورت رایگاه عرضه میگردد.یکی از دلایل محبوبیت آن علاوه بر رایگان بودن آن ، برخورداری از امکانات بسیاری است که توسط آن میتوان فروشگاه را طراحی نمود .این زبان می تواند به طراحی سریع سایت به شما بسیار کمک کند.PHP بعنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای پیاده سازی سایت های فروشگاهی است.علاوه بر این PHP دارای کتابخانه های متعدد و برخورداری از اسکریپت های فراوان است که توسط آن ها مستواند که به امر طراحی سایت سرعت بیشتری داد.
نکته :درست است که این سیستم رایگان است اما نباید توسط افراد تازه کار مورد استفاده قرار گیرد زیرا در صورتیکه در جریان طراحی نصب و پیکربندی نادرستی صورت گیرد ،موجب لطمات جبران ناپذیری به پیکر وبسایت می شود.

جوملا:

جوملا از دیگر مورادی است که توسط آن میتوان سایتی را به سرعت طراحی نمود.
از دیگر سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت میتوان به جوملا اشاره نمود.یکی از مزیت های طراحی سایت با جوملا ،مقرون به صرفه بودن آن است و قیمت نسبتا پایین آن است.جوملا بشکلی رایگان عرضه میگردد و تنها هزینه ای که برای راه اندازی وبسایتتان باید صورت گیرید هزینه طراحی قالب ،راه اندازی و پشتیبانی سایت است.البته در صورتیکه نیاز به پلاگین خاصی داشته باشید نیز برای طراحی آن باید هزینه نمایید که این مورد در تمامی CMSها صدق میکند.شما میتوانید در کنار جوملا با استفاده از php امکانات سایتتان بیشتر نمایدد همانطور که در وردپرس مستوانستید این کار را انجام دهید.
نکته : در صورتیکه قصد استفاده از جوملا 3 را دارید باید نسخه PHP مورد استفاده بر روی سرور 1. 3. 5 به بالا باشد و قابلیت magic_quotes_gpc بر روی سرور غیر فعال باشد.

OPEN CART

اپن کارت از دیگر مواردی است که برای ساخت فروشاه ساز از آن استفاده میگردد.این CMS بشکل رایگان و متن باز عرضه میگردد.کاربری آن آسان بوده و برای موتور های جستجو بهینه سازی صورت گرفته است.از مزایای استفاده از اوپن کارت میتوان به مدیریت دسته بندی بشکل نامحدود و با زیر شاخه های متعدد اشاره نمود.علاوه بر این قابلیت مدیریت تولید کنندگان ،مدیریت واحد های متفاوت پولی ،مدیریت زبان ،سیستم نظر دهی کاربران و یا حتی رتبه دهی به محصولات را میتوان در اوپن کارت مشاهده نمود.


مطالب مرتبط:

آموزشگاه asp.net

آموزش تخصصی طراحی سایت

آموزشگاه html css

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *