پست کنایه آمیز پرویز پرستویی

پرویز پرستویی با انتشار یک تصویر از چند غواص در اینستاگرامش نوشت :«به خداوندی خدا همه ما مدیون قطره قطره خون های ریخته شده این عزیزانیم.

اگر هر روز با یاداوری این عزیزان و کارهایشان ، بدانیم که چه کارهایی برایمان کردند ، بی توقع ، ان وقت اگر با تمام اختلاس گران و دزدانی که به جان بیت المال افتاده اند و راست راست میگردند و آقازاده هایشان در آن سوی مرزها به ریش ملت میخندند برخورد بشه کلی از مشکلات این مملکت حل خواهد شد.

چرا باید هر روز شاهد دزدی افرادی باشیم که قرار بوده از حقوق مردم دفاع کنند؟چرا با این شیادان با قاطعیت برخورد نمیشه؟امروزه روز دیگه از سارقان معمولی که از بد روزگار ،فقر وبدبختی، دست به سرقت میزدند خبری نیست، آنچه میبینیم و میشنویم کسانی سارق و کلاهبردارو اختلاس گر هستند که قرار بوده ،حافظ منافع مردم و بیت المال باشند.

در این وانفسا که تحریم و تورم و …این تنگناهارا بوجود آورده و مردم به سختی و مشقت و شرمندگی از خانواده هاشان روزگار می گذرانند دیگر تحمل این افراد از خدا بی خبر سخت و طاقت فرساوغیر قابل گذشت است.

یادمان باشد ما همیشه به همین مردم شریف و ستمدیده نیازمندیم، شهر شده پر از شکوه و شکایت و اعتراض، مگر این مردم چه میخواهند جز آرامش و رفاه. آن هم مردمی که همیشه ودر همه حال دلشان برای مملکتشان تپیده ومی تپد. بیایید مردم را دریابیم. این مردم ستون های اصلی این سرزمین هستند.»

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *