پخش شدن عکس زننده عروس 13 ساله

دخترم تنها 13 سال دارد .همواره به وی تذکر میدادم در مسیر رفت و برگشتش به مدرسه حجابش را رعایت نماید اما وی به این امر توجهی نمینمود.

با وجود این سن و سال کم هم خواستگاران زیادی داشت و تمام آنها را رد میکردیم اما چند ماه قبل پسری 17 ساله بر سر راهش سبز شد و مزاحمت ایجاد کرد.وقتی به خانه ما برای خواستگاری آمدند به وی جواب منفی دادم اما پس از آن نیز مزاحمت های پسر و حتی مادش نیز از سر ما کم نشد.پس این موضوعات مجبور شدم مدرسه دخترم را عوض کنم اما باز هم به نتیجه ای نرسیدم و همچنان برایمان مزاحمت ایجاد میکردند.

وقتی مراجرا به گوش پسرانمان رسید دخترم را تهدید نمودند در صورتیکه برای خواهرشان مزاحمت ایجاد کند وی را تنبیه خواهند نمود.همسرم نیز دائما حفظ حجاب را به دخترم تذکر میداد.

پس از آن دخترم به منزل خواستگارش رفته تا انها را از عصبانیت برادرانش آگاه نماید اما مادر پسر دخترم را با حیله و نیرنگ به داخل برده و سپس او را به خانه دوستانشان منتقل نمودند.ما نیز که از عدم حضور وی نگران شده بودیم موضوع را به پلیس گزارش دادیم و پلیس نیز بدنبال دخترم میگشت.

این داستان در حالی تی میشد که پسرک و خانواده اش دخترم را به خانه دوستانشان منتقل و نسبت به رفتن عکس های زننده اقدام نموده بودند.پس از آن اقدام به منتشر نمودن عکس ها در فضای مجازی کردند که یکی ازخواستگاران دخترم آنها را دید و موضوع را با ما در میان گذاشت و ما نیز پلیس را در جریان گذاشتیم…

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *