ویژگی مبلمان اداری

این نکته که شرکت، اداره و یا محل کارمان همان خانه دوم ماست، را همه می دانند. این خانه دوم مکانی است برای رسیدن به سود، استغال زایی و ارائه خدمات به جامعه. اگر شما صاحب یک شرکت هستید حتما می دانید که دکوراسیون داخلی اداری نشان دهنده هویت شما است بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. سهم عمده ای از دکوراسیون داخلی یک اداره و یا شرکت را مبلمان و یا میز و صندلی اداری یه خود اختصاص داده است. نکاتی هست که باید در هنگام خرید وسایل یک شرکت به آن توجه بسیار کرد. که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. در ابتدا نکات و ویژگی های کلی مبلمان اداری را توضیح می دهیم.

1.کیفیت و دوام بالا

2.طرح و استایل زیبا

3.ارگونومی مناسب و راحت

سه موردی که در بالا ذکر شد، باید علاوه بر مبلمان اداری در میز و صندلی اداری، میز و صندلی مدیریت نیز رعایت کرد تا کارمندان زود خسته نشوند و سلامتی آن ها نیز به خطر نیفتد. چرا که استفاده از صندلی نامناسب میتواند باعث ایجاد کمر درد و گردن درد و آسیب های جسمی دیگر شود. نکات جزیی دیگری نیز هستند که حتما باید رعایت شود.

– کیفیت بالا: منظورهمان دوام بالای صندلی و مبلمان است.

– استایل یا طراحی زیبا: اگر میخواهید محل کار شما زیبا باشد پس باید به استایل مبلمانی که خرید می کنید توجه کنید. وقتی فردی وارد شرکت شما می شود، زیبایی طراحی مبلمان میتواند نظری مثبت ایجاد کند و در نتیجه باعث ایجاد اعتماد شود. در حقیقت مبلمان اداری شما، شخصیت شرکت شما را نمایش می دهد.

– ارگونومی مناسب: واژه ارگونومی به معنی تلفیق شرایط کاری با نیاز های انسانی است. ارگونومی باعث می شود تا آسیب های جسمانی در محل کار به حداقل برسد. ارگونومی بر روی همه قسمت های بدن مانند ستون فقرات، کمر، پا و دست ها انجام می گیرد. صندلی، میز و یا مبلمانی که می خرید باید متناسب با شرایط بدنی هر فرد باشد.

مواردی که در بالا ذکر شد، ویژگی های کلی مبلمان اداری بود. یک سری موارد جزیی هم هستند که لازم است حتما بدانید.

– میزان ارتفاع صندلی: از آنجایی که کارمندان ممکن است قد های مختلفی داشته باشند، بهتر است صندلی هایی که دارای اهرم تنظیم ارتفاع هستند را خریداری کنید.

– پشتی صندلی: فرم کلی پشتی صندلی باید به گونه ای باشد تا به ستون فقرات شخص فشار و آسیبی وارد نکند.

– چرخ های صندلی: انتخاب اینکه صندلی چرخدار باشد یا نه را باید با توجه به چگونگی کار کارمندان انجام داد. بیشتر کارمندان برای آنکه بتوانند آزادانه بین کشو و میز حرکت کنند صندلی چرخدار را بیشتر می پسندند. اگر خواستید صندلی چرخدار بخرید، از نوع پنج چرخ را تهیه کنید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما قبل از اقدام به خرید هر گونه مبلمان از مشاوران و طراحان با تجربه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *