هفت سال بلاتکلیفی به خاطر قتل

قتل – چاقو - کشتن

قتل – چاقو – کشتن

آذر ماه سال 90 در یکی از خیابان‌های جنوب تهران یک مرد معتاد به نام ابراهیم به قتل رسید.
طبق شواهد ابراهیم توسط همسایه خود به نام حامد به وسیله‌ی چاقو با 3 ضربه به قتل رسیده است. جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و پلیس به بررسی ماجرا پرداخت.
حامد:
ابراهیم همیشه در محله‌مان رفت و آمد داشت. وی سر خیابان می‌خوابید و برای همسایه‌ها با رفتارش مزاحمت ایجاد می‌کرد.
من و همسایه‌ها از مزاحمت‌هایش خسته شده بودیم و خیلی از شب‌ها مقابل خانه‌ام می‌آمد و می‌خواست که از سرویس بهداشتی استفاده کند یا یک لیوان آب به او بدهم.
آن شب دوباره ابراهیم جلوی خانه آمد و من خوابیده بودم که پشت سر هم زنگ می‌زد. من عصبانی شدم، بیرون رفتم و با هم درگیر شدیم. کنترل اعصابم را از دست داده و برگشتم داخل خانه و کارد آشپزخانه را برداشتم و بهش 3 ضربه چاقو زدم.
پس از اعتراف‌های حامد برایش کیفر خواست صادر شد ولی پلیس نتوانست نشانی خانواده ابراهیم را پیدا کند به همین دلیل حامد 7 سال را در زندان بلاتکلیف گذراند.
« 7 سال است که در زندان هستم و خانواده‌ام بسیار تلاش کردند تا اولیای دم ابراهیم را پیدا کنند ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند. من در این مدت در زندان بلاتکلیف بودم و خانواده‌ام تحت فشار روانی شدیدی هستند.
باور کنید ابراهیم مزاحمت برای من و همسایه‌ها درست می‌کرد و من از کشتن وی پشیمان هستم. من خسته و عصبانی از محل کار برگشته و خوابیدم که وی مرا با رفتارش عصبانی‌تر کرد.
اکنون تنها دارایی خود که خانه‌ام می‌باشد را می‌توانم بفروشم تا دیه‌اش را بپردازم. من از این وضعیت خسته شدم و تقاضا دارم از قضات دادگاه که به خاطر همسر و فرزندانم به من کمک کنند.»
در انتهای این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *