عدم اطلاع روحانی از انتصاب داماد خود

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه امیدوار هستیم هفته آینده بودجه را تقدیم مجلس کنیم، گفت: ما در یک زمانی باید ساختار بودجه را تجدید نظر کنیم که کار ساده ای نیست، نوشتن بودجه متعلق به صد سال پیش است اما الان که با محدودیت بودجه روبرو هستیم ،تمام سازمان ها اختصاص بودجه را حق خود میدانند.

واعظی در پاسخ به سوال دیگری در مورد انتصاب داماد رئیس جمهور در حوزه وزارت صنعت گفت: آقای روحانی از انتصاب داماد خود اطلاعی نداشتند.
وی ادامه داد: بازار ارز آرام شده انتظار داریم کالاهایی که در گذشته بالا رفته کاهش یابد در جلسات بحث بسته تثبیت قیمت کالا را داشتیم.
وی در مورد اظهارات اخیر سعید جلیلی گفت: ایشان وقتی همه مردم از برجام خوشحال بودند همین حرف ها را میزدند این حجم از فرافکنی مربوط به زمانی است که اقای روحانی خودشان مسئول بودند.
در متن استعفای داماد روحانی آمده است: از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارت خانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.
از محضرتان اجازه میخواهم که از خدمتتان مرخص شوم و به مسئولیت علمی خود بپردازم. بار دیگر از حسن ظن و اعتماد حضرت عالی سپاسگذارم.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *