طنز; تنها راه مقابله با پیامک های تبلیغاتی

فرض کنید امروز قرار است یک میلیون تومان به حسابتان واریز شود.خوب فرض محال که محال نیست.هست؟بسیار خوب.پس شما منتظر صدای ارسال پیامک هستید.در همین زمان است که اپراتور تلفن همراه تصمیم میگیرد دقیقه ای دو تا پیامک تبلیغاتی برایتان ارسال نماید تا به قول عزیزی پیام دانتان پاره شود.

پیامک های تبلیغاتی

ساعت 11:47

مشترک گرامی اگر قبض خود را پرداخت ننموده اید و به ما بدهکارید ننگ بر شما. اما با این حال می توانید با پرداخت از طریق نرم افزار فلان پرداخت بهمان گستر ایرانیان از نیم درصد تخفیف ویژه در مکالمات درون شبکه بهره مند شوید.

ساعت 11:48

مشترک گرامی آوای انتظار ندارید؟همین الان میتوانید آواهای انتظار با صدای مشیرالدین خوش صداییان را با ارسال عدد 75763 به همین شماره بفرستید.

ساعت 11:49

مشترک گرامی اگر قبض خود را پرداخت نموده اید که از شما متشکریم در غیر صورت و در صورت تمایل به تاخیر بیشتر در پرداخت، برای ارسال شرخر مربوطه به درب منزل شما گزینه 1 را ارسال فرمائید.

ساعت 11:50

مشترک گرامی، آیا در بزرگترین نظرسنجی دربی شرکت می کنید؟ نه؟خوب اگر خواهش کنیم چطور؟

خب در همین مواقع است که خون انسان به جوش آمده و حواله کردن ناسزاهایی از قبیل «پدر ژپتو» و «مادرتخصصی» هم نمیتواند خشمتان را کاهش دهد.

اپراتورهای همراه اخیرا مدعی شده اند که با ارسال پیامک به سامانه *800# پیامک های تبلیغاتی شما غیرفعال خواهد شد اما بدانید و آگاه باشید که پیامک های روان فرسای خود اپراتورها به هیچ عنوان شامل این گزینه نمی شود و برای غیرفعال کردن آن ها تنها روش پیشنهادی مهرآبادما پاسخگوست:

مواد لازم جهت روش پیشنهادی:

دیوار، یک عدد

قدرت تکلم، به میزان لازم

گوشی تلفن همراه، یک عدد

قندشکن، یک فروند

دست، دست کم دو دانه

مراحل انجام روش پیشنهادی:

ابتدا برای فوران خشم درونی سر خود را چهار مرتبه با زاویه مناسب به دیوار کوبیده و ناسزا ول کنید.

سپس گوشی همراه خود را پشت و رو کنید و روی میز قرار دهید تا برایش بد آموزی نداشته باشد.

با استفاده از قندشکن گوشی خود را به 24 قسمت مساوی تقسیم کنید. (برای این کار می توانید طول گوشی را به 6 قسمت و عرض آن را به 4 قسمت تقسیم نمایید.)

در حالی که زیر لب به ناسزا گفتن ادامه می دهید هر قسمت را توسط یکی از دستانتان به گوشه ای پرتاب نمایید.

تبریک می گوییم.

ازین به بعد هیچ پیام تبلیغاتی به شما ارسال نخواهد شد و با فراغ بال به ادامه زندگی بپردازید و منتظر پیام واریز وجه به حسابتان باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *