طراحی سریع سایت امکان پذیر است؟

دو سیستم مدیریت محتوایی که برای طراحی سریع یک وبسایت استفاده میشود عبارتند از وردپرس و دروپال.اما این تنها انتخاب های ممکن نیست.علاوه بر این انتخاب های دیگری وجود دارد که در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم.

OPEN CART

اپن کارت یکی از سیستم های مدیریت محتوایی است که در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته است.این CMS بشکل رایگان و متن باز عرضه میگردد.کاربری آن آسان بوده و برای موتور های جستجو بهینه سازی شده است.از مزایای استفاده از اوپن کارت میتوان به مدیریت دسته بندی بشکل نامحدود و با زیر شاخه های متعدد اشاره نمود.علاوه بر این قابلیت مدیریت تولید کنندگان ،مدیریت واحد های متفاوت پولی ،مدیریت زبان ،سیستم نظر دهی کاربران و یا حتی رتبه دهی به محصولات را میتوان در اوپن کارت مشاهده نمود.

آموزش تخصصی طراحی سایت

جوملا:

در مقاله ی جوملا چیست ، اشاره کرده ایم که جوملا چیست و چه می کند.
حالا بیایید بررسی کنیم که جوملا چگونه به طراحی سریع سایت کمک می کند
از دیگر سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت میتوان به جوملا اشاره نمود.یکی از مزیت های طراحی سایت با جوملا ،مقرون به صرفه بودن آن است و قیمت نسبتا پایین آن است.جوملا سیستمی است که بشکل رایگان در اختیا عموم قرار گرفته و تنها هزینه ای که برای سایت در بر دارد هزینه پشتیبانی و قالب و طراحی است.البته در صورتیکه نیاز به پلاگین خاصی داشته باشید نیز برای طراحی آن باید هزینه نمایید که این مورد در تمامی CMSها صدق میکند.در جوملا نیز مانند وردپرس میتوانید توسط زبان برنامه نویسی PHP امکانات وبسایتتان را توسعه دهید.
نکته : در صورتیکه قصد استفاده از جوملا 3 را دارید باید نسخه PHP مورد استفاده بر روی سرور 1. 3. 5 به بالا باشد و قابلیت magic_quotes_gpc بر روی سرور غیر فعال باشد.

دوره متخصص وردپرس

PHP:

سیستم مدیریت محتوای PHP نیز از دیگر CMSهایی است که طرفداران بسیاری دارد.این CMS نیز بشکل رایگاه عرضه میگردد.یکی از دلایل محبوبیت آن علاوه بر رایگان بودن آن ، دارا بودن امکانات بسیار قوی در ساخت فروشگاه های اینترنتی است .این زبان می تواند به طراحی سریع سایت به شما بسیار کمک کند.PHP بعنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای پیاده سازی سایت های فروشگاهی است.علاوه بر این PHP دارای کتابخانه های متعدد و برخورداری از اسکریپت های فراوان است که توسط آن ها مستواند که به امر طراحی سایت سرعت بیشتری داد.
نکته : درست است که php رایگان است اما نباید توسط افراد تازه کار مورد استفاده قرار گیرد.بدین علت که در صورت یک اتباه کوچک در پیکر بندی سایت موجب لطمات بسیار جبران ناپذیری به سایت خواهد شد.

دوره های وردپرس

امیدواریم توانسته باشیم در طراحی سریع سایت ، و شناخت نرم افزار های مرتبط ، به شما یاری رسانیم.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *