شخصیت‌شناسی متولدین دی

لایق و کاردان، مرد عمل، با اقتدار، دارای تحمّل زیاد، دارای شخصیّت عالی، رئیس خوبی است، انتقامجو، ساده پوش و بی‌آلایش، محتاط، آرام و صبور، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با‌وجدان، تمیز، خودکفا، سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، حسابگر است، با تجمّلات موافق نیست، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، بیزار از تنبلی، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، کوشا، مطمئن و خونسرد، تودار، بدبین و حسود، متنفّر از طلاق، دارای اعتماد به نفس، قدرت طلب، خانواده دوست خشن، دارای زبان نیش‌دار، شاد و بانشاط، دارای باطن خروشان ، غیرقابل گذشت، قدرشناس، خجالتی، باانضباط ، بداخلاق، دارای حافظه قوی ، زود سر کار می آید و دیر می رود، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز .

مرد متولد دی:

در جوانی بسیار جدی است ولی با گذر زمان که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. قدرت طلب، پدری مهربان و دلسوز، خانواده دوست، خوددار و سرد، مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید.

زن متولد دی :

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است. همیشه آراسته و خوش لباس، جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است.