شخصیت‌شناسی متولدین اردبیهشت

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، خیلی با محبّت، خیلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار، ‎‎‎با سلیقه، خوشگل‌پسند، پول‌دوست، همیشه راضی، مصمّم و پرکار ، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، دنبال زندگی شیرین، مادّی‌گرا و سودجو، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، راستگو، اهل هنر، مخالف درگیری، اگرعصبانی شود طوفان به پا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می‌آید، خودسر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک‌رسان، قلبی بزرگ دارد، با صفا، دارای اعتماد به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبایی، میانه‌رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد.

مرد متولد اردیبهشت:

دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویایی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است.

زن متولد اردیبهشت:

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت‌گیر، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی‌پرواست. در شیک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد.