سیلی آبدار سپاه به تروریست ها

به نوشته محمد ایمانی تحلیلگر سیاسی در صفحه شخصی خود:

مقرّ اصلی گروهک تروریستی دمکرات در در کوی سنجق واقع در کردستان عراق، چند ساعت قبل، مورد هدف حملات موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. آمار اولیه از هلاکت دست کم 11 تروریست و زخمی شدن 37 نفر حکایت می کند. بگزارش ها حاکی از اصابت 5 موشک به این مقر هستند که در بین کشته شدگان برخی از سران این حزب دیده شده اند.

موشک و ما ادراک ما الموشک؟! موشک نقطه زن یعنی دشمن را طوری هدف قرار دهی که دقیقا خودش را مورد اصابت قرار دد بطوری که نتواند حتی از جایش بلند شود.

گروهکهای تروریستی دموکرات و کومله، بیشترین همکاری را با رژیم صدام  داشته و بیشترین جنایت ها را در مناطق مرزی کرد نشین مرتکب شده اند.

گزارش ها حاکی از متحمل شدن تلفات سنگین در بین سران گروهک است.. مصطفی مولودی سرکرده فعلی و خالدعزیزی سرکرده سابق گروهک تروریستی در میان مجروحان هستند.

پایگاه تروریست ها در عمق 65 کیلومتری کردستان عراق قرار دارد و گفته می شود پهپادها از این عملیات تصویربرداری کرده اند. مهم تر از توانمندی و قدرت ویرانگر موشک های نقطه زن که دقیقا به مقر گروهک تروریستی خورده، قدرت نرم افزاری و اطلاعاتی سپاه پاسداران است که می دانسته سران این گروهک، دقیقا کی و کجا با چه کسانی قرار ملاقات و مذاکره دارند.

موشک به مقرّ گروهک تروریستی دموکرات خورده، اما صدای جیغ آمد نیوز بلند شده. مگر هم مقر و هم اتاق بوده اند اینها؟ اما شبکه BBC کُپ کرده و نمی داند خبر را چگونه بازگو کند. خبری از خبر فوری بی بی سی نیست. ام آی سیکس و موساد عزادار شده اند.

اما این حمله مقتدرانه یک پیام بزرگ نیز به آمریکا داشت. استفن فیگن رئیس سابق میز ایران در وزارت خارجه آمریکا، اخیرا به عنوان سرکنسول در اربیل مشغول شد و لابد تا الان ریز جزییات گوشمالی تروریست ها توسط ایران به گوشش رسیده است…

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *