سرویس جنسی دختران به مردان عرب در مشهد

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خبر های حاصله از مشهد مبنی بر سرویس های جنسی توسط دختران جوان به مردان مجرد عرب لازم است هرچه سریعتر نهادهای مربوط وارد عمل شوند.

طیبه سیاوشی درباره انتشار اخباری پیرامون ارائه خدمات جنسی به جوانان مجرد عرب در بیش از 5 هزار مسافرخانه مشهد اظهار کرد: بنده هم از منابع غیرموثق درباره این موضوع اخباری به گوشم رسیده است اما تا الان عملی را در خور مقابله با این معضل مشاهده ننموده ایم.

وی خاطرنشان کرد:نمیدانم چگونه باید در مورد این موضوع صحبت کنم زیرا نماینده خراسان نیز اطلاعات دقیقی از این موضوع در اختیار نداشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این خبر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است و تاثیر بدی را روی اذهان عمومی گذاشته شده است باید صحت و سقم این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سیاوشی تاکید کرد: ارگان‎هایی چون ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر، وزارت اطلاعات و بسیاری از نهادهای دیگر که در روند مسائل امنیتی مردم مسئول هستند باید در جهت بررسی این موضوع وارد عمل شوند.

وی در ادامه افزود : این معضل علاوه بر مشکلات بهداشتی و سلامت که در بر دارد ، معضلات اخلاقی جامعه و بخصوص زنان را نیز تهدید میکند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی اذهان عمومی در پی انتشار این خبر مشوش و نگران شده است قطعا این موضوع سریعا باید مورد بررسی قرار گیرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *