چگونه رنک خود در الکسا را بالا ببریم؟

الکسا – Alexa

الکسا – Alexa

یکی از سایت‌های فرعی Amazon ، Alexa.com می‌باشد. این وب سایت اطلاعاتی درباره درجه میزان بازدید از وب سایت‌ها را ارائه می‌دهد.
برای محاسبه رنک در الکسا از یک روش اختصاصی که ترکیبی از تعداد بازدید صفحات در 3 ماه گذشته توسط کاربرانی که نوار ابزار الکسا را نصب کرده‌اند و میانگین روزانه کاربران ویژه استفاده می‌شود.
رنک الکسا برای مدیرانی که می‌خواهند وب سایت خود را با قیمت بیشتری بفروشند یا در سایت خود لینک قرار دهند دارای اهمیت است.
برای استفاده از الکسا، اگر از اینترنت اکسپلور استفاده می‌کنید نوار ابزار الکسا را دریافت و نصب کنید و در صورت استفاده از مرورگر فایر فاکس افزونه مربوط به آن را جست و جو کرده و پس از دریافت نصب کنید.

روش‌های افزایش رتبه در الکسا:

1- نوار ابزار مربوطه را نصب و وب سایت خود را به عنوان Home Page قرار دهید.
2- در سایت خود Alexa rank widget را قرار دهید، با این کار اگر بازدید کننده نوار ابزار الکسا را نداشته باشد با کلیک بر روی آن برای سیستم الکسا نقش نوار ابزار را خواهد کرد.
3- کاربران به خصوص بازدیدکنندگان سایت خود را تشویق کنید که از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.
4- از دوستان و بازدیدکنندگان خود بخواهید تا در سایت الکسا نظر خود را درباره سایت شما بنویسند.
5- مطالبی در مورد وبمسترها و توسعه وب در سایت خود قرار دهید. اکثر وبمسترها از نوار ابزار الکسا استفاده می‌کنند از همین رو رتبه سایت شما در الکسا افزایش خواهد یافت.
6- مطالبی جالب و چشمگیر را در سایت خود قرار دهید تا کاربران مطالب سایت شما را بخوانند، به اشتراک و کامنت بگذارند. یکی دیگر از راه‌های افزایش رنک الکسا بهینه سازی سایت است.
7- اگر کافی نت دارید بر روی تمام سیستم‌های خود نوار ابزار الکسا را نصب و صفحه خود را به عنوان Home Page قرار دهید یا به کسانی که کافی نت دارند پول دهید تا این کار را برای شما انجام دهند.
8- از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک استفاده کنید. با گذاشتن تصویری جالب و لینک دادن آن به سایتتان رتبه خود را در الکسا افزایش دهید.
9- مطالبی که بازدید بیشتری داشته است را بهینه کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *