دکوراسیون داخلی اداری به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی اداری به سبک مدرن

یکی از دغدغه های افرادی که صاحب شرکت و یا دفتر کار هستند این است که کارمندانشان همیشه با انرژی کار کنند و در محل کار زود احساس خستگی نکنند. تمامی روان شناسان معتقدند که رنگ ها میتوانند تاثیر مستقیمی بر روحیه و خلق و خوی افراد داشته باشد. پس اگر در محیط کار نیز بتوانیم از رنگ ها به شکلی اصولی در کنار هم استفاده کنیم، میتوانیم انگیزه و حتی راندمان کاری کارمندان را افزایش دهیم. در این مقاله می خواهیم شما را با اصول دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. این اصول برای دفاتر کار چه بزرگ و چه کوچک مناسب است.

اصول دکوراسیون داخلی اداری به سبک مدرن

اگر علاقه به داشتن محیط کاری با سبک مدرن دارید، در ادامه مقاله شما را با دکوراسیون داخلی اداری به سبک مدرن آشنا می کنیم.

نکته اول: رنگ ها یکی از مهم ترین مواردی هستند که می توانند بر انسان ها تاثیر گذار باشند. کسانی که از سبک مدرن استفاده می کنند همواره سعی دارند تا رنگ های شاد را وارد محیط کار کنند. چرا که رنگ های شاد قابلیت افزایش خلاقیت و نشاط را دارد. ولی لزومی ندارد تا حتما تمامی مبلمان اداری خود و یا تمامی دیوار ها را رنگ شاد انتخاب کنید. برخی وسایل جزیی و کوچک را میتوان به رنگ های شاد انتخاب کرد و محیط کار از آن استفاده کرد.

نکته دوم: میتوان از رنگ های گرم مانند زرد، نارنجی و یا قرمز در محیط های کاری استفاده کرد که افراد فعالیت بدنی زیادی ندارند. رنگ های گرم همیشه انرژی را در محیط جاری می کنند. به این ترتیب حس خستگی را از بین می برند.

نکته سوم: ممکن است محیط کار شما جایی باشد که افراد فعالیت بدنی زیادی دارند. در این مواقع بهتر است تا از رنگ های سردی مانند آبی و سبز استفاده کنید. رنگ آبی حس آرامش و رنگ سبز حس تعادل را فضا حاکم می کند.

نکته چهارم: از رنگ های خنثی در مواقعی استفاده می کنیم که بخواهیم در محیط کاری خود یک فضای راحت را ایجاد کنیم. رنگ های خنثی شامل خاکستری، سفید، قهوه ای و … می شود. برای دکوراسیون دفتر کار کوچک این رنگ ها بسیار مناسب هستند زیرا میتوانند فضای کوچک را بزرگتر را بزرگ تر نشان دهند.

نکته پنجم: در دکوراسیون داخلی اداری مدرن بهتر است تا از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنیم. با این روش میتوانیم حس صمیمیت را در بین افراد برقرار کنیم.

نکته ششم: در دکوراسیون هایی که به سبک مدرن است بر معیار زیبایی بسیار توجه می کنند. شما میتوانید از کفپوش های چوبی به جای سرامیک استفاده کنید تا محیط اداری شیکی داشته باشید. علاوه بر این کفپوش های چوبی حس راحتی بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها دارد.

نکته هفتم: یکی از فاکتور هایی که طراحان داخلی بسیار به آن توجه می کنند نور پردازی است. همیشه به خاطر داشته باشید که در سبک مدرن باید میزان نور پردازی مناسب باشد. چه از نور طبیعی استفاده می کنید چه مصنوعی. اگر فضای داخلی نور مناسب داشته باشد، هیچ گاه افراد دچار کسالت و خستگی نمی شوند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *