درمورد لیوان تبلیغاتی چه میدانید؟

در دنیای مدرن هدیه دادن یکی از مرسوم ترین کارهاست. با هدیه دادن میتوانیم به دیگران نشان دهیم که چقدر برای ما با ارزش هستند. اما در بازاریابی نوین و تاثیر گذار هم این هدیه دادن ها میتواند ابزاری برای تبلیغات باشد. هدیه تبلیغاتی را امروزه مدیران شرکت ها به کارمندان خود میدهند تا به این وسیله بتوانند برای دیگر مشتریان و مخاطبان تبلیغات کنند.

یکی از بهترین کار هایی که برای هدایای تبلیغاتی میکنند این است که نام برند و یا لوگو را بر روی محصول چاپ میکنند. در این مقاله میخواهیم شما را با انواع لیوان های تبلیغاتی و ویژگی های آن ها آشنا کنیم.

طبق گزارشی که از یکی از شرکت های تولید کننده تهیه کردیم لیوان های تبلیغاتی سه نوع هستند: یخی، پلاستیکی، سرامیکی

انواع لیوان های تبلیغاتی

لیوان یخی : لیوان های یخی از نوع پلاستیکی خودشان دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند که ابعاد مختلفی هم دارند. از ویژگی های خوب این محصول این است که در اثر شست و شو خراب نمیشود را که نوع چاپی که بر روی این لیوان انجام میشود، درون کوره است. با وسیله همین روش چاپ میتوانید حتی لوگوی خود را هم بر روی این لیوان ها چاپ کنید.

لیوان سرامیکی : لیوان های سرامیکی که برای تبلیغات استفاده میکنند همان ماگ ها هستند. ماگ تنها مدل لیوانی است که فقط رنگ سفید دارد. چاپ کوره نام مدل چاپی است که بر روی این لیوان انجام میگیرد. این هدایا تبلیغاتی را میتوانید هم به صورت جعبه ای و تک و هم به صورت فله ای سفارش دهید. هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

لیوان پلاستیکی : لیوان های پلاستیکی هم به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده میشود. لیوان های پلاستیکی دارای زیر لیوانی هم هستند. البته این بستگی به سلیقه شما دارد که بخواهید زیر لیوانی داشته باشید یا خیر. لازم به ذکر هم هست که قیمت این لیوان ها با زیرلیوانی یا بدون آن تغییر قیمت دارد. چاپی که بر روی این لیوان انجام میشود چاپ سابلیمیشن است که تنوع چاپ زیادی هم دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *