خودکار تبلیغاتی چیست؟

شما به عنوان یک ارائه کننده ی هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات کارآمد خود و معرفی شرکت و خدماتی که انجام میدهید میتوانید تحت عنوان هدیه تبلیغاتی از خودکار استفاده کنید. در حقیقت یکی از بهترین ، ساده ترین ، ارزان ترین و پرکاربرد ترین کالاهایی که در امر تبلیغاتی شرکت ها و یا سازمان ها استفاده میشود و ان را در دسته بهترین هدایا تبلیغاتی میدانند خودکار تبلیغاتی است.

خودکار ها چون سبک هستند و جای زیادی را نمیگیرند  همه نوع فردی میتواند از آن استفاه کند.

انواع خودکار تبلیغاتی

به طور کلی دو نوع خودکار برای امر تبلیغات داریم : خودکار فلزی تبلیغاتی و خودکار پلاستیکی تبلیغاتی. بر روی هر دو مدل خودکار پلاستیکی و فلزی نیز می توان چاپ هایی نظیر تامپو و لیزر  را انجام داد که نوع چاپی که میشود به سفارش مشتریان بستگی دارد.

خودکارهای پلاستیکی از لحاظ مدل خودکار و رنگ بندی بدنه ی خودکار های سفارشی دارای تنوع زیادی هستند. مثلا می تواند فشاری باشد یعنی از بالا توسط یک دکمه  ی کوچک نوک خودکار به بیرون بیاید یا می تواند به صورت چرخشی وجود داشته باشد یعنی با چرخاندن قسمتی از بدنه ی خود خودکار نوک خودکار به بیرون می اید.

می تواند از لحاظ رنگ بندی برای خودکار تبلیغاتی رنگ های متفاوتی را در نظر بگیریم. مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی. این رنگ ها هم دو مدل دارند کامل و یا نیمه یعنی نصف سفید یا رنگی و مشکی و بسیاری مدل های دیگر. به این نکته باید توجه کرد که خودکار های پلاستیکی هم به نسبت خودکار های فلزی سبک تر بوده و ارزان قیمت تر و به صرفه هستند از این رو می توان برای بسیاری از موارد تبلیغاتی که تیراژ سفارش بالایی دارند به صرفه دانست.

خودکارهای فلزی تبلیغاتی به نسبت نوع خودکارهای پلاستیکی که تبلیغاتی هستند سنگین تر و گران تر بوده از این رو شاید برای انواع تبلیغات مناسب و با کیفیت نباشند برای مثال شما می توانید خودکار های فلزی را به کارمندان ارشد یا مشتری های خاصی که به شما مراجعه میکنند هدیه دهید. خودکارهای فلزی هم می تواند به صورت تک (یک عددی) باشد هم به صورت ست خودکار و روان نویس که در ادامه توضیح میدهیم.

از دیگر مزایای خودکار تبلیغاتی ست های خودکار و روان نویس هست که میتواند به صورت نقره کاری یا آب طلا کاری شده باشد. این مدل خودکار های تبلیغاتی گران قیمت تر از سایر مدل های خودکار میباشد. برای افرادی مناسب است که شخصیت برجسته ای دارند. مثلا مدیران و یا سرپرستان.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *