ترامپ مطمئنا استیضاح خواهد شد

مخالفان ترامپ در چندین جبهه علیه وی قد علم کرده اند و وی محبور است با آنان بجنگد.غول های رسانه ای امریکا که توسط مخالفانش اداره میشوند هر روزه بر علیه وی سخنان را ارائه مدهند، رابرت مولر قاضی پرونده دخالت روسیه در انتخابات هم این روز‌ها قرار است گزارش نهایی خود را منتشر کند؛ از سوی دیگر جبهه مقاومتی به نوشته نیویورک تایمز در درون کاخ سفید علیه ترامپ تشکیل شده و به دنبال کودتای اداری علیه وی هستند.
CNN گزارشی مبنی بر دزدیده شدن گزارشات ترامپ از وی داده. همچنین طبق نظر سنجی ها 60 درصد مردم امریکا از عملکرد های وی ناراضی هستند.
از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها می‌گوید احتمال پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نمایندگان آمریکا افزایش یافته است. در صورتیکه دموکرات ها بتوانند حداکثریت ارای سنا و مجلس را بدست اورند ،استیضاح ترامپ جدی تر میشود. به نوشته «واشنگتن پست» هر جور که حساب میشود کرد ،ترامپ در خطر است.
روزنامه ایندیپندنت نیز دیروز در مطلبی تحت عنوان «وکیل متهم واترگیت: ترامپ بدون شک استیضاح می‌شود» نوشت: اندرو هال، وکیل مدافع مشاور ارشد ریچارد نیکسون در رسوایی واترگیت، با اشاره به رسوایی‌های اخیر دولت آمریکا می‌گوید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، تاریخ بار دیگر تکرار خواهد شد و رئیس جمهور و همدستانش به دردسر خواهند افتاد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *