با مبلمان اداری بیشتر آشنا شوید

افرادی که شاغل اند روزانه بیشتر وقت خود را در محیط کار خود می گذرانند. پس محیط کار خانه دوم آنها می شود در نتیجه باید امکانات و تجهیزات ایده آل و راحتی را داشته باشند. یکی از مهم ترین وسایلی که در یک محیط کاری بکار می رود، مبلمان اداری است. در تمامی مبلمان اداری میز و صندلی وجود دارد. هر میز و صندلی مختص یک قسمت از یک سازمان می باشد. قسمت هایی مانند اتاق کارمندان، اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و غیره و بدیهی است که صندلی مدیریت با صندلی کارمندان یکسان نیست. مبلمان اداری حتی در خانه ها نیز استفاده می شود. به طور مثال کمد، کتابخانه، صندلی های چرخدار، میز های مطالعه و یا تحریر همگی جز دسته مبلمان اداری قرار می گیرد. مبلمان اداری که در شرکت ها و یا اداره ها استفاده می شوند باید استحکام و مقاومت بالایی نسبت به نوع خانگی آنها داشته باشند تا بتوانند جوابگوی استفاده ی چندین ساله باشند.

صندلی اداری:

از آنجایی که افراد شاغل بیشتر وقت خود را نشسته کار می کنند، پس انتخاب یک صندلی مناسب در این جا اهمیت پیدا می کند. صندلی های اداری باید به گونه ای انتخاب شوند تا هیچ گونی آسیبی به سلامتی افراد وارد نکند. عواملی که باید در خرید صندلی به آن توجه کرد قوس مناسب پشتی صندلی، وجود چرخ برای جا به جایی آسان کارمندان و اهرم تنظیم ارتفاع میباشد.

میز اداری:

میز های اداری یکی دیگر از اجزای مبلمان اداری است. میز های اداری باید بتوانند تحمل نگه داشتن وسایلی مانند کامپیوتر و لپ تاپ را داشته باشند. به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما میز های اداری با کشو خریداری کنید. اگر میز های اداری شما کشو نداشته باشند، مجبورید تا هزینه ای برای خرید کمد و یا کتابخانه خریداری کنید. معمولا اندازه مناسب میز های اداری 120 تا 160 سانت برای طول و 80 سانت برای عرض آن در نظر میگیرند.

میز مدیریت:

یکی از مواردی که میتواند معرف پرستیژ شما در ذهن مشتری شود، میز مدیریتی است. پس باید به ظاهر میز مدیریتی توجه ویژه ای شود. معمولا میز های مدیریتی دارای کشو های قفل دار هستند و جنسشان نیز نسبت به میز های کارمندی مرغوب تر است.

فایل و کتابخانه:

در هر شرکت و یا اداره ای فایل و کتابخانه یکی از ضروری ترین وسیله تلقی می شود. چرا که شما می توانید تمامی اسناد و مدارک خود را آن نگه داری کنید و از بهم ریختگی و یا شلختگی محیط کار جلوگیری کنید.

میز های کنفرانس: 

میز های کنفرانس دارای انوع مختلفی است از جمله پرتابل و میز های فیکس. اگر شرکت شما اجاره است و دائما در حال تغییر مکان خود هستید، پیشنهاد می کنیم تا از میز های کنفرانس پرتابل استفاده کنید. این میز ها به راحتی از یکدیگر جدا شده و قابل جا به جایی می باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *