اهمیت گذراندن دوره icdl برای کارمندان

در دنیای امروز اکثر بنگاه های اقتصادی با یکدیگر در حال رقابت هستند .بنابراین همواره کارفرمایاین میکوشند تا نیروهای متخصصی را استخدام نمایند تا بیشتری بازخورد و بهره برداری را از آنان داشته باشند. بدین منظور کارفرمایاین سعی میکنند افراد مورد نیاز خود را از بین افرادی انتخاب نمایند که در کلاس آموزشی آی سی دی ال شرکت نموده و بتوانند از پس امور کامیپوتری خود بر آیند.

کلاس آموزشی آی سی دی ال

اما با توجه به مشغله افراد در زندگی روزمره همگان میکوشند تا زمان اندکی را برای عبور و مرور به محیط آموزشی خود صرف نمایند.بنابراین مسافت یک فاکتور مهم در انتخاب یک آموزشگاه icdl است.

آموزشگاه icdl در غرب تهران

یکی از مدارکی که آموزشگاه ها برای دانشجویان این دوره ارائه میدهند ،مدرک وزارت ارشاد و مدرک فنی حرفه ای است.ما باید آموزشگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر کیفیت آموزشی و مسیر مناسب ،مدرکی قابل ارائه و کاملا معتبر را ارائه دهد.

توسط مدرک ICDL چه مزیت هایی متوجه شما میشود؟

  • برخورداری از مجموعه‌ای از مهارت‌های کامپیوتری که تمام کارمندان برای مؤثر بودن در یک مجموعه نیاز دارند.
  • مدرک ICDL به مدیران گوشزد می‌کند، افرادی که دارای این مدرک هستند دارای کفایت لازم در کاربرد مواردی چون :مبانی کامپیوتر، ویندوز، اینترنت، Word، Excel، Access، PowerPoint را دارند.
  • پیش‌زمینه‌ای ذهنی در مورد مهارت و قابلیت کسانی که این مدرک را دارند، و برنامه‌ریزی و ارزیابی جهت آموزش سایر نیروهای کاری موجود در مجموعه را ایجاد میکند.
  • این مدرک ثابت می‌کند که کارمند، دارای مهارت‌هایی است که امور محوله مرتبط با این مدرک را به نحو احسن انجام خواهد داد. و کارفرما خواهد توانست از از مهارت های کارمند خود به نحو احسن استفاده نماید.
  • این مدرک، بازخورد دقیقی از بازگشت سرمایه‌گذاری یک مجموعه در آموزش کارمندان، را درزمانی کوتاه نشان خواهد داد. چرا که شما کارمندانی را استخدام خواهید کرد که برای پیشبرد سریع شرکت شما آماده شده اند.

ICDL یک استاندارد بین‌المللی در مهارت‌های وابسته کامپیوتری است. دارای کیفیت بالا در آموزش، مدرکی بین‌المللی شناخته‌شده و همچنین مورد تائید متخصصان دانشگاهی و بین‌المللی در سطح جهان.
مدرک ICDL در بیش از 141 کشور جهان قابلیت استفاده را دارد.

شما در پکیج آی سی دی ال خواهید توانست مباحی چون آموزش ورد ،آموزش اکسل ،آموزش اکسز ،ویندوز ،اینترنت فاوت لوک و پاور پوینت را آموزش ببینید.

آموزشگاه ورد

آموزشگاه اکسل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *