انتقام خواستگار شکست خورده

انتقام خواستگار شکست خورده - انتقام

انتقام خواستگار شکست خورده – انتقام

مردی در روزهای پایانی هفته گذشته به اداره پلیس آگاهی مراجعه کرده و از خواستگار دخترش به اتهام آتش زدن عمدی پژو 206 خود شکایت کرده است.
شاکی:
همراه با خانواده خود در شب حادثه در خانه بودیم که صدای کمک خواهی و فریاد همسایه‌ها را شنیدم. از خانه خارج شده و با خودروی خود که مقابل خانه پارک شده بود و در حال سوختن بود مواجه شدم. با آتش‌نشانی تماس گرفتم و با حضورشان شعله‌های آتش خاموش شد.
به طور کامل خودرویم در آتش سوخت. ابتدا فکر کردم که به خاطر یک حادثه خودرویم آتش گرفته است ولی هنگامی که با کارشناس‌های آتش‌نشانی صحبت کردم متوجه شدم که به عمد خودرو آتش گرفته است.
با شنیدن این مطالب به خواستگار دخترم مشکوک شدم زیرا من با ازدواجشان مخالف بودم و چند بار به همبن دلیل من را تهدید کرد.
ماموران پس از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی خواستگار تحقیقات را شروع کردند.
ماموران به خانه اش رفتند تا دستگیرش کنند که مشخص شد شبانه خانه را به قصد مکانی نامعلوم ترک کرده و کسی از وی خبری ندارد. تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه 2 روز پیش در خانه دوستش شناسایی و بازداشت شد.
متهم با اعتراف به آتش زدن خودروی شاکی گفت:
من 8 ماه پیش با دختر شاکی در تلگرام آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. کم کم به هم علاقه‌مند شدیم و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. چند مرتبه‌ای به خواستگاریش رفتم ولی خانواده‌اش به خصوص پدرش به خاطر نداشتن کسب و کار درست راضی به این ازدواج نبود.
سرانجام به من پاسخ منفی دادند و مجبورم کردند که با دخترشان دیگر ارتباطی نداشته باشم، گفتند در صورت ادامه دادن ارتباطم با وی از من به اتهام مزاحمت شکایت می کنند اما من به دخترشان علاقه داشتم و می‌خواستم باهاش ازدواج کنم. به دلیل کینه‌ای که از پدرش به دل گرفته بودم قصد کردم خودروی وی را آتش بزنم. چند روز خانه‌شان را را زیر نظر گرفتم تا آخرین شب که مطمئن شدم خودرو جلوی خانه‌شان پارک شده به سمتش رفته و با بنزین خودروی شاکی را آتش زدم و سپس متواری شدم.
تحقیقات از متهم هنوز ادامه دارد …

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *