افزایش قیمت لبنیات و نان تخلف است

معاون اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد برای افزایش قیمت نان و لبنیات بیانیه ای صادر نشده و در صورتیکه کسی قیمت های قبل را لحاظ نکند ، تخلف مرتکب شده است.

حسن یونس سینکی در حاشیه رونمایی منظومه سامانه‌های تجارت ایران که امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، اظهار کرد: تا کنون هیچ نرخ تثبیتی برای افزایش قیمت نان در سال جاری نداشته‌ایم و قیمت‌ها همان نرخ‌های مصوب ابلاغی است؛ بنابراین نانوایان در صورت افزایش قیمت، مرتکب تخلف شده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه صنایع لبنی هم قیمت محصولات خود را طی هفته‌های گذشته افزایش داده‌اند، اینگونه توضیح داد که در هفته گذشته به طور مفصل در زمینه لبنیات در ستاد تنظیم بازار مباحث مختلفی صورت گرفت و قرار شد کارگروه تخصصی برای بررسی مسائل مرتبط در این زمینه تشکیل شود اما تا این لحظه هیچ گونه افزایش قیمتی ابلاغ نشده است.

معاون اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت صنایع وابسته به لبنیات مدعی هستند که از سوی دامداران توزیع شیر صورت نمیگیرید و به انازه کافی نیست .بر این اساس ادامه داد: همچنان مسئله قیمت و بازار شیر و لبنیات در حال بررسی و کارشناسی در ستاد تنظیم بازار است و اگر افزایش قیمتی از سوی صنایع لبنی صورت گرفته باشد، تخلف محسوب می‌شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *