آفتابگیر تبلیغاتی خودرو – هدیه تبلیغاتی


آفتابگیر های تبلیغاتی خودرو را به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار خوب و مفید میدانیم. به طور کلی در کل ما دو نوع آفتابگیر های تبلیغاتی خودرو داریم : آفتابگیر های شیشه جلو و آفتابگیر های شیشه بغل. آفتابگیر های تبلیغاتی شیشه های جلوی ماشین که به آن آفتابگیر عینکی هم می گویند از معمول ترین های آفتابگیرهایی است که مشتریان زیادی به مراتب سفارش می دهند و جنس آن از پارچه های شمعی بوده و قابل شست و شو نیز می باشند. آفتابگیرهای شیشه های جلوی خودرو قابلیت چاپ هایی مانند سیلک را نیز دارند و مشتری های عزیز می توانند با ارائه طرح های خود چاپ را بر روی انواع آفتابگیر های سفارش داده شده ، انجام دهد. هم چنین این آفتابگیرهای شیشه جلو دارای رنگ بندی های متنوعی هم هستند از جمله : آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی است که بنا به درخواست مشتری ها و سفارش آن ها تولید می گردد.

چند نکته در مورد این هدایا تبلیغاتی وجود دارد. پس ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

نکته قابل توجه در مورد رنگ ها و انواع چاپ آفتابگیر های عینکی شیشه ی جلوی خودرو وجود دارد و آن این است که این رنگ بندی هایی که گفته شده است قسمت پشت آفتابگیر تبلیغاتی را شامل میکنند و روی همه ی آفتابگیرها به رنگ نقره ای است که بازتاب نور را هر چه بهتر و بیشتر انجام می دهند و چاپ هم معمولا بر روی قسمت هایی به رنگ نقره ای انجام می شود اما در مواردی بسیار خاص طبق دستور مشتریان چاپ بر روی قسمت های رنگی نیز انجام می شود. فقط مشتری ها باید از قبل این نکته را به ما حتما اعلام کنند. در ضمن آفتابگیرهایی که برای شیشه های جلو ساخته میشوند دارای کاور نیز هستند که مشتریان می توانند آن را جمع کرده و داخل کاور خودش قرار دهد که قیمت کاور به قیمت آفتابگیر تبلیغاتی اضافه خواهد شد.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو که برای شیشه های بغل هستند از جنس پارچه های سوزنی هستند که نسبت به جنس شمعی آن ضخیم تر است و این آفتابگیر ها نیز همانند آفتابگیر های نوع عینکی دارای رنگ بندی های متفاتی هستند اما معمولا در رنگ های تیره سفارش های با تیراژ بالا پذیرفته می شود مثل سورمه ای ، آبی کاربنی ، زرد تیره و رنگ هایی از این قبیل که این آفتابگیر ها نیز قابلیت چاپ نیز دارند و مشتریان گرامی در صورت درخواست دادن برای چاپ می توانند با ارائه طرح های خودشان چاپ را انجام می دهند. آفتابگیر هایی که برای شیشه جلو ماشین ساخته میشوند همان آفتابگیر هایی هستند که گرد یا همان آفتابگیر عینکی هستند و این ها فرقی باهم ندارند.

معمولا چاپی که بر روی قسمت های نقره ای انجام می شوند اما در مواردی بنا به درخواست مشتری ها بر روی قسمت رنگی هم میتواند چاپ زده شود. آفتابگیر های شیشه ای جلو دارای کاور است که مشتری ها می تواند آن را هم سفارش دهند. پس از هر جهتی که بررسی کنیم این هدایای تبلیغاتی برای کسانی که ماشین دارند بسیار مناسب است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *