آدیداس به فدراسیون فوتبال نامه نوشت

معاون شرکت آدیداس گفت : بخاطر از دست ندادن بازار آمریکا ، مجبور به کناره گیری از ادامه همکاری با ایران هستیم.

جام جهانی 2018 برای فوتبال ایران با اینکه با ناکامی غرور آمیزی همراه بود ، ولی روزهای خوب و خاطره انگیزی را نیز برای تیم به همراه داشت.با این وجود مسئله تلخی که وجود داشت خاطره تحریم نایک و قطع همکاری ادیداس با فدراسیون فوتبال ایران بود.

تیم ملی ایران با وجود تحریم های امریکا ، با لباس برند مشهور ادیداس در جام جهانی 2018 مقابل حریفانش قرار گرفت.فدراسیون فوتبال قصد برگزاری جام ملت های آسیا 2019 در مقابل حریفانش ، با لباس های آدیداس را داشت.اما این شرکت به یکباره اعلام کرد که دیگر امکان ادامه همکاری با ایران را ندارد.

این عمل آدیداس باعث شد تا همه فکر کنن که این  برند نیز راه نایک را در پیش گرفته اما با اینکه ادیداس برندی آلمانی است ،برای رهایی از تحریم های آمریکا مجبور به کناره گیری از همکاری با ایران است.

فدراسیون فوتبال نیز در نامه ای به مدیر عامل این شرکت گلایه کرد .طی روزهای گذشته معاون آدیداس به فدراسیون فوتبال پاسخ داده و تلویحا اعلام کرد که ادامه‌ همکاری با ایران قابل پذیرش نیست و از فدراسیون فوتبال خواست تا آدیداس را درک کند.

همچنین در ادامه این نامه نوشته شده به دلیل اینکه ادیداس در بورس آمریکا فعالیت دارد ،عملا نمیتواند به خاطر حفاظت از منافه شرکت هم که شده در ایران فعالیت کند و به این دلیل مجبور به کناره گیری از همکاری هایش با ایران است.

معاون ادیداس در پایان نامه ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال ایران این برند را درک کند .

پس از این نامه و عدم همکاری این برند معروف با فوتبال ایران ، حال باید دید که تصمیم فدراسیون فوتبال ایران چیست و برای پیراهن های تیم ملی در جام ملت های امارات چه برنامه ای دارد آیا با یک برند خارجی وارد قرارداد می‌شود یا به همکاری با برندهای داخلی می پردازد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *