مرد شکاک سه بار قصاص می شود

این جنایت تیر سال ۹۰ و به‌دنبال گزارش سه جنایت درخانه‌ای واقع در کمالشهر کرج آغازشد. سال 90 بود که کارآگاهان جناییبه  محل حادثه ای رفتند و در آن جا با جسد زنی میانسال، دخترش و پسر جوانی مواجه شده بودند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند.

مرد شکاک سه بار قصاص می شود

ضارب داماد خانواده بود خیلی زود هم بازداشت شد او در بازجویی‌ها ادعا می کرد که از مدتی قبل به رفتار همسرش شک کرده بود به همین دلیل اورا زیر نظر داشته و روز حادثه وقتی همسرش به خانه مادر خود رفتهبه دنبال رفته است. این مرد گفت که وقتی همسرش وارد خانه شد دقایقی بعد به آنجا رفته و وارد خانه شده ناگهان همسرش را در حال صحبت با یک مرد غریبه دید ازعصبانیت نفهمیده چه کار کرده و با چاقویی که از قبل در جیبش گذاشته بود ضربه‌ای به مادر زنش که می‌خواست جلوی ورودش به خانه را بگیرد زده بعد هم همسرش را با همان چاقو به قتل رساند. او گفت که نمی‌دانسته مرد غریبه کیست، اما او را هم با چاقو زده و از محل گریخته است.

پس از اعتراف‌های این مرد جوان او به اتهام قتل عمد بازداشت شد وی در دادگاه اتهام قتل همسر، مادر زنش و آن مرد غریبه را پذیرفت و گفت: زنم را کشتم، چون او به من خیانت کرده و مهدورالدم بود مادرزنم را نیز کشتم، چون از دخترش حمایت می‌کرد. بعد دفاعیات قاضی متهم را به اتهام سه فقره قتل عمد به قصاص محکوم کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *