عادت هایی که باعث افزایش وزنتان می شود

ما معمولا آنقدر روی سوزاندن کالری از طریق ورزش و تمرین های سخت تمرکز می کنیم که فراموش می کنیم بدن خودمان چقدر شگفت انگیز است و اینکه چگونه به تنهایی قادر به سوزاندن کالری است! هر سلول کوچکی در بدن هنگام متابولیسم شما نقش خاصی را بازی می کند. هر چه متابولیسم شما بیشتر شود ، کالری بدن شما بیشتر می سوزد.

عادت هایی که باعث افزایش وزنتان می شود

کمبود خواب

جای تعجب نیست که افرادی که خواب کافی ندارند ، انرژی زیادی هم ندارند ، به این معنی که در طول روز کالری کمتری مصرف می کنند.

راه حل: راهی برای خواب کافی پیدا کنید. می توانید قبل از خواب نوشیدن چای گیاهی را امتحان کنید و از خوردن کافئین زیاد بپرهیزید.

به اندازه غذا خوردن

اگر بیش از حد کالری را کاهش دهید ، بدن شما به حالت گرسنگی می رود و سرعت سوخت و ساز بدن را کاهش می دهد و سعی می کند تا حد ممکن سوخت خود را نگه دارد. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید، مشاهده کالری مصرفی بسیار مهم است. متخصصان تغذیه توصیه می کنند حدود 200 کیلو کالری را برای کاهش وزن سالم توصیه می کنند.

طولانی نشستن

اگر بیشتر روز خود را پشت میز می گذرانید ، باید بدانید که نشستن برای مدت طولانی می تواند بر متابولیسم شما تأثیر بگذارد. بسیاری از مطالعات این موضوع را ثابت کرده اند و بسیاری از شرکت ها در واقع کارمندان خود را تشویق می کنند هر 30 دقیقه چند حرکت و حرکات ساده انجام دهند.

عدم دریافت کلسیم کافی

دریافت کلسیم کافی برای تنظیم متابولیسم بسیار مهم است. اگر شیر را دوست ندارید و یا لاکتوز را تحمل نمی کنید ، مشکلی نیست زیرا بسیاری از مواد غذایی حاوی کلسیم زیاد هستند و قطعاً می توانید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.

کمبود پروتئین

پروتئین نقش بسیار مهمی در بدست آوردن و حفظ وزن مناسب شما دارد. پروتئین پارامتر افزایش میزان متابولیسم بعد از هضم را اندازه گیری می کند. بعلاوه باعث می شود احساس راحتی کنید و در نتیجه کالری کمتری مصرف می کنید.

عدم تمرینات مقاومت

تمرین مقاومت باعث افزایش توده عضلانی می شود و داشتن مقدار بیشتری از جرم بدون چربی می تواند تعداد کالری هایی که هنگام استراحت می سوزانید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. انجام حداقل تمرینات مقاومت نیز می تواند تاثیر بسیاری داشته باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *