فال روزانه

متولدین فروردین:

امروز برای شما روز بسیار شلوغ و پرکاری خواهد بود و زمان زیادی را در قرارهای حضوری و مکالمات تلفنی مرتبط با مسائل حرفه‌ای و کاری خواهید گذراند. فعالیت‌های امروز شما در ارتباط با اهداف جدیدی هستند که برای خودتان تعیین کرده‌اید و شاید هم برای کمک به پیشبرد اهداف یکی از دوستان نزدیکتان این همه کار و زحمت را به عهده گرفته باشید. در هر صورت انجام این کارها باعث افزایش اعتماد به نفس و پرورش تفکر مثبت در وجود شما خواهد شد. بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود، اما نباید خودتان را بیش از این اندازه خسته کنید. هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی و انگیزه‌ی فعلی خود را تا آخر راه حفظ کنید.

متولدین اردیبهشت:

مسائل کاری و تجاری به یکباره شروع به تغییر در جهت مثبت کرده‌اند و این موضوع برای شما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. شاید مجبور باشید کمی دوندگی کنید و به ادارات مختلف سر بزنید، اما نتیجه نهایی ارزش این تلاش‌ها را دارد. اعتماد به نفس تازه‌ای که شما در وجود خود احساس می‌کنید می‌تواند زمینه‌ساز اصلی این پیشرفت‌ها باشد و هر چقدر هم که موفقیت‌هایتان بیشتر می‌شوند اعتماد به نفستان نیز افزایش می‌یابد. امروز ظاهر شما برایتان اهمیتی بیش از همیشه پیدا کرده است و دلتان می‌خواهد ظاهرتان انعکاس دهنده‌ی شخصیت قوی و توانایی‌هایتان باشد. اگر فکر می‌کنید خرید چند دست لباس می‌تواند به شما کمک کند پس معطل چه هستید؟!

متولدین خرداد:

امروز ممکن است فرصتی برای رفتن به سفر برای شما فراهم شود و به احتمال زیاد هم این سفر به مسائل کاری مربوط می‌شود. شاید این سفر کاری در برخی برنامه‌هایی که برای زندگی شخصیتان داشته‌اید اختلال‌هایی ایجاد کند، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شود برنامه سفرتان را کنسل کنید. الان شما در مرحله‌ای قرار گرفته‌اید که نباید هیچ یک از فرصت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرند را به راحتی از دست بدهید. شما در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای کسب موفقیت حرفه‌ای قرار گرفته‌اید و همین قدم‌های به ظاهر کوچکی که در راه کسب موفقیت برمی‌دارید می‌توانند اثرات مثبت و عمیقی روی آینده و حتی زندگی شخصی شما داشته باشند.

متولدین تیر:

امروز یک نفر که به احتمال زیاد از آشنایانتان نیز هست با پیشنهادهایی برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت زندگیتان به سراغ شما خواهد آمد. شاید او موقعیتی برای سرمایه گذاری در یک فعالیت تجاری جدید را به شما پیشنهاد کند که در نگاه اول نسبت به آن اطمینان چندانی ندارید، اما بهتر است بلافاصله این پیشنهاد را رد نکنید و برای فکر کردن به آن وقت بگذارید. البته این به هیچ وجه بدان معنا نیست که باید جانب احتیاط را رها کنید و مزایا و معایب و احتمالات مختلف را به دقت نسنجید. اگر احساس خستگی می‌کنید بهتر است امشب را در خانه بمانید و خوشگذرانی و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته را به فردا موکول کنید.

متولدین مرداد:

شما امروز فكر می‌كنید كه به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیكه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا كرده است و وسوسه شده‌اید كه همه چیز را به حال خود رها كرده و فرار كنید. اما فرار كردن راه حل مناسبی نیست. برای اینكه اگر امروز از این مشكلات فرار كنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.

متولدین شهریور:

امروز مسئولیت‌های مالی‌تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه‌ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.

متولدین مهر:

ممکن است امروز احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث می‌شود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

متولدین آبان:

امروز در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.

متولدین آذر:

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنان که آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

متولدین دی:

امروز در حالی که آدرنالینتان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده‌اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت‌زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه‌تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

متولدین بهمن:

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده‌اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

متولدین اسفند:

شما امروز تقریبا برای انجام دان هر کاری آمادگی دارید، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک می‌افتید! شاید دلیل شک شما این باشد که نسبت به سختی‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خیلی زیادی دارید. یا شاید موقعیتهای قبلی به یادتان آمده که شما بدون فکر و انگیزه تصمیم می‌گرفتید و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر می‌کردید! داشتن کمی‌ خویشتن داری برای داشتن روزی خوب و آرام کفایت می‌کند!.