فال روزانه

فال امروز

متولدین فروردین:

اگر چه امروز سرتان در کار خودتان است اما یک نفر جلوی پای شما سنگ می‌اندازد. دوست دارید که شما هم لجبازی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید اما بهتر است که بر اعصابتان مسلط باشید. مطمئن باشید که شما قدرتمندتر از آن هستید که در دام او بیافتید. شما به سادگی می‌توانید از کنار این افراد بگذرید، پس تمرکزتان را از دست ندهید و با قدرت بیشتری به راهی که در پیش گرفته‌اید ادامه دهید.

متولدین اردیبهشت:

این روزها دوران سختی را سپری می‌کنید، به همین دلیل باید انرژی و وقت بیشتری بگذارید. سعی کنید که با برنامه ریزی پیش روید، در غیر این صورت در اواسط راه گیج خواهید شد. در عملی کردن تصمیم هایی که می گیرید عجله نکنید زیرا به ضررتان تمام می شود.

متولدین خرداد:

اگر آهسته تر قدم بردارید و تمرکز کافی داشته باشید، بسیاری از سوتفاهم‌ها برطرف خواهد شد. یادتان باشد که شما توانایی انجام کارهایتان را به تنهایی نیز دارید، بنابراین به تایید یا کمک دیگران هیچ نیازی نیست. بنابراین کاری را که خودتان فکر می کنید درست است، انجام دهید. ذهنتان امروز پا روی دلتان می‌گذارد و این موضوع ممکن است که به رابطه عاطفی تان صدمه بزند و شریک زندگی تان را بیازارد. سعی کنید تعادل را میان این دو حفظ کنید تا مشکلی پیش نیاید.

متولدین تیر:

برای انجام کارهایی که محدودیت دارید، دچار استرس و تنش می‌شوید. برای جلوگیری از این شرایط، باید با اطرافیانتان بیشتر در ارتباط باشید. نه تنها شما از تجربه‌های آنها استفاده می‌کنید بلکه آنها نیز از توانایی‌های شما باخبر می‌شوند و همین موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. در حال حاضر مهمترین بخش زندگی شما خانواده و دوستانتان هستند، آنها را نادیده نگیرید.

متولدین مرداد:

شما سختی‌های کارتان را پشت سر گذاشته اید، اما این بدین معنی نیست که دیگر احتیاجی به دقت و تمرکز ندارید. حتی در این مرحله هم باید مراقب قدم‌هایی که بر می‌دارید باشید. شاید خودتان ندانید اما تک تک کلماتتان بر دیگران تاثیر می‌گذارند، بنابراین مراقب حرف‌هایتان نیز باشید. این که فردی با شما مخالفت می‌کند، بدین معنی نیست که بی احترامی کرده، یاد بگیرید که هر کسی زاویه دید خاص خود را دارد که قابل احترام است.

متولدین شهریور:

از صبح که بیدار می‌شوید، ندای دلتان شما را به سمت کاری که در مورد آن تردید دارید، سوق می‌دهد. مقاوت بس است، جسارت به خرج دهید و به ندای قلبتان گوش دهید. شما فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اید، حال زمان آن است که یک راه را انتخاب نمایید و تمام انرژیتان را برای آن بگذارید. هر راهی پستی بلندی‌های خاص خود را دارد، بنابراین این شمایید که باید انگیزه و اراده کافی را برای پیمودن آنها داشته باشید.

متولدین مهر:

چیزی که شما در حال حاضر به ان احتیاج دارید، سفر است. مدت زیادی است که از طبیعت دور شده اید، پس برای یک سفر در دل طبیعت برنامه ریزی کنید. مطمئن باشید که نه تنها از برنامه هایتان عقب نخواهید افتاد، بلکه با روحیه بهتری نیز به کارتان ادامه می دهید. اگر از شروع کارهای بزرگ می ترسید، با قدم های کوچک آغاز کنید. پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید. خود و دنیای اطراف تان را کشف کنید. با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، هر گره ای که در رابطه عاطفی دارید را باز خواهید کرد.

تولدین آبان:

برخی روزها حوصله و انگیزه لازم را برای انجام کارهایتان ندارید. امروز هم از آن روزهایی است که نمی توانید تمرکز کافی داشته باشید. احساس می‌کنید که دویدن هایتان بی‌نتیجه است اما ناامید نشوید. این احساس گذراست و به زودی نتیجه سخت کوشی هایتان را خواهید چشید. قرار بود کاری را برای رابطه عاطفیتان انجام دهید، به دلیل محدودیت‌های موجود، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول نکنید و همین امروز به قولتان عمل کنید.

متولدین آذر:

احساس می‌کنید که پیشرفتتان متوقف شده، اما بدانید که این ذهن شماست که محدودیت‌ها را می‌سازد. اگر کمی سیاست به خرج داده و با فکر جلو بروید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. شریک زندگی تان محدودیت هایی برایتان وضع کرده است، شاید از نظر شما بی منطقی باشد اما بعدها خواهید دید که به نفع شما و رابطه عاطفی تان تمام می‌شود. اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید، بر توانایی هایتان بیافزایید. شرکت در کلاس های تخصصی می‌تواند تاثیر بسزایی بر این امر داشته باشد.

متولدین دی:

به این نتیجه رسیده‌اید که برای رسیدن به اهدافتان باید ذهنی باز داشته باشید و ایده‌های دیگران را بپذیرید. مسئولیت پذیری نیز از دیگر عوامل موفقیت در این راه است که بدان احتیاج دارید. حال که اطلاعاتتان را کامل کرده‌اید، وقت آن است که قدم بزرگتان را بردارید. سختی‌های راه را فعلا نادیده بگیرید و مطمئن باشید که در زمانش، به کمک اطرافیانتان، به بهترین شکل آنها را پشت سر خواهید گذاشت. امروز تغییری را در رابطه عاطفی تان مشاهده می‌کنید که نتیجه آن صمیمیت بیشتر میان شماست.

متولدین بهمن:

اگر چه امروز انرژی کافی را ندارید اما می‌توانید انرژی دیگران را دریافت کنید. بهتر است کارهایی که انگیزه شما را بالا می‌برد انجام دهید. به عنوان مثال به اهدافتان فکر کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید. لازم نیست که فرد دیگری بالای سر شما باشد، خودتان مسئولیت آنها را به عهده بگیرید و از اشتباه کردن نترسید. اشتباهات گاهی درس‌هایی به شما می‌دهند که از آن بی خبرید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روز‌ی است.

متولدین اسفند:

احساس می‌کنید که ذهنتان امروز بیش از همیشه فعال شده است. بنابراین به افکارتان نظم دهید و خودتان را برای چنین روزی آماده کنید. یادتان باشد که روابط اجتماعی بالای شما و مهربانی تان با دیگران، از نعمت‌هایی است که خدا در اختیارتان قرار داده، بنابراین از آنها نهایت استفاده را ببرید زیرا می‌توانند در پیشرفتتان، به خصوص در محیط کار، موثر باشند. امروز به شریک زندگی تان این فرصت را بدهید تا تنها باشد. او هم مانند شما گاهی خلوت خود را می‌خواهد. پس از آن خواهید دید که چقدر روحیه‌اش بهبود خواهد یافت.