فال روزانه سی ام دی ماه 1398


فروردین:

ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای درپیش باشد، هیجان زده نشوید. موفقیت و سود همیشگی نیست دنیا بالا و پایین دارد ممکن است ضرری به شما برسد. از گرفتن تصمیم های عجولانه دوری کنید اگر احساس خستگی می کنید کمی استراحت کنید.

اردیبهشت:
بالاخره نتیجه تلاش هایتان را می گیرید، سود و موفقیت زیادی در انتظار شماست. انتقاد بیش از اندازه از دیگران آن ها را از شما دور می کند. با همکاران یا کسی که دوستش دارید با مهر بیشتری رفتار کنید. زندگی را سخت نگیرید روزهای روشنی در راه است.

خرداد:
کسی به شما قول دادن پول داده است ممکن است پای قولش نماند نگران نباشید روزی دست خداست. سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید و کمتر عصبانی شوید. به اطرافیانتان اجازه ندهید به راحتی آینده شما را نابود کنند.

تیر:
تلاش های شما به زودی به ثمر می نشیند، پولی به شما می رسد یادتان باشد آن را بیهوده خرج نکنید.ممکن است تضادهایی را در جامعه یا خانواده احساس کنید هرکسی نظر خود را دارد یادتان باشد همه چیز آنطور که شما فکر می کنید نیست.

مرداد:
از ولخرجی دوری کنید ممکن است شریک زندگی تان از این کار شما دلگیر باشد. آرامش داشته باشید و هیجان زده نشوید تا با دیگران مشاجره نکنید. به خانواده و دوستان خود بیشتر اهمیت دهید.

شهریور:
به حواشی که در محل کار برایتان ساخته شده توجه نکنید. بهتر است که آرامش خود را حفظ کنید به زودی همه مشکلات حل خواهد شد. پول زیادی به دستتان می رسد، می توانید با آن کاری را شروع کنید.

مهر:
قدر محبت های دوستانتان را بدانید. با احتیاط رانندگی کنید تا از بروز حادثه جلوگیری شود. ممکن است کارهای تجاری تان به خوبی پیش نرود اما این موقعیت دائمی نیست صبر داشته باشید همه چیز درست خواهد شد.

آبان:
مشاجره و دعوایی در پیش دارید تلاش کنید آرامش خود را حفظ کنید.به دنبال حامی برای انجام کارهایتان هستید. هیچوقت از روی عصبانیت حرفی نزنید گاهی نمی شود بعضی حرف ها را جبران کرد.خبرهای خوشی در راه است.

آذر:
کمتر دعوا کنید، دعواهایی در پیش است که به ضررتان تمام می شود. نیاز به استراحت دارید ذهن شما بعد از مدت طولانی کار کردن خسته است. ورزش کنید، ورزش به بازگرداندن روحیه شما کمک می کند.

دی:
سفری در پیش دارید، سود خوبی در آن است. همه زمان خود را به کار اختصاص ندهید اطرافیانتان به توجه و محبت شما احتیاج دارند. از دیدن فامیل و رفتن به مهمانی ها دوری نکنید.

بهمن:
با رئیس خود بحثی میکنید آرامش خود را حفظ کنید. با افراد بحث بیهوده نکنید، سلامتی خودتان درخطر خواهد افتاد. آرامش خود را حفظ کنید در کنار کارهایی که باید انجام دهید یک هنر یاد بگیرید که به تقویت روحیه شما کمک می کند.

اسفند:
سوء تفاهمی پیش آمده که شما را ناراحت کرده است زود قضاوت نکنید. با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید، به شریک زندگی تان توجه بیشتری کنید. مهربانی انسان ها را به هم جذب می کند. نا امید نباشید مشکلات مالی شما به زودی حل خواهد شد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *