دریافت مدرک icdl و شرایط آن

دریافت مدرک icdl و شرایط آن

مدرک icdl مدرکی است که بدون داشتن آن فردی بی سواد قلمداد خواهید شد.لذا برای دریافت آن لازم است تا از شرایطی که برای اخذ آن لازم است از آن ها اطلاع داشته باشید مطلع باشید.
در مورد شرایط دریافت مدرک icdl چیزی که بیش از باقی موارد اهمیت دارد ،موضوع آموزشگاه icdl است.زیرا باید بتوانید آموزشگاهی را انتخاب نمایید که طی یک دوره جامع تمامی موارد را به شما به بهترین نحو آموزش دهند.
دارا بودن مدرک icdl در شرایط کنونی جامعه به منزله برخورداری از سواد برای شخص قلمداد میگردد و شخص بدون داشتن مهارت های هفتگانه به منزله فردی بی سواد است.لذا باید بتوانید برای دریافت مدرک در کلاس آموزش icdl شرکت نموده و پس از گذراندن دوره مدرک خود را دریافت نمایید
در زمان استخدام به هر سازمانی که مراجعه نمایید ،اساسی ترین درخواستشان از شما دارا بودن مهارت icdl است.لذا سوال مهم مخاطبان این است که شرایط دریافت مدرک icdl چیست؟

پیش از پرداختن به شرایط دریافت این مدرک ،به این موضوع میپردازیم که icdl چیست و در کلاس آموزش icdl چه چیزهایی را میتوان فرا گرفت؟
بطور کلی icdl متشکل از 7 دوره و مهارت است که در آموزشگاه کامپیوتر پرتو بصورت جامع برگزار میگردد.

یکی از مواردی که در زمان انتخاب آموزشگاه icdl به آن باید توجه داشته باشید این است که تمامی موارد را در یک دوره جامع برگزار نماید .زیرا هستند موسساتی که هفت مهارت را به دوره های مختلف تقسیم بندی مینمایند تا بتوانند از دانشجو پول بیشتری را دریافت نمایند.بنا براین دوره آموزشی icdl را در آموزشگاهی بگذرانید که بتوانید از تلف شدن وقت و هزینه خود جلوگیری نمایید.بدین منظور میتوانید در آموزشگاه کامپیوتر پرتو ثبت نام نموده تا دوره ای جامع را با هزینه ای معقول سپری نموده و مدرک معتبر و قابل ترجمه خود را دریافت نمایید.

بطور کلی در صورت داشتن مهارت در این زمینه میتوانید به اهداف زیر دستیابی داشته باشید:
تضمین از توانایی کارمندان یک سازمان از کار با کامپیوتر

ایجاد تعادل بین نیاز و درخواست کارفرمایان و مهارت های کارمندان
کاهش انواع هزینه های پشتیبانی IT

برای مهارت استفاده افراد از سیستم کامپیوتر ،دارای تعریف دقیق و استانداردی جهانی است که در هر کجای جهان به یک دید به آن می نگرند

خب تا اینجای کار در مورد این موضوع صحبت کردیم که icdl چیست و چرا به آن نیاز داریم.
حالا بپردازیم به شرایط دریافت مدرک icdl.

حال به بررسی 7 مهارتی که در این دوره آموزش داده میشود میپردازیم:
ویندوز : شامل مبانی اولیه کامپیوتر است که بصورت آشنایی کلی با سیستم کامپیوتر ،آشنایی با سخت افزار سیستم ،آشنایی با مفاهیم فایل ،ایجاد اطلاعات ،بازیابی و حذف آن ها میپردازد.علاوه بر این آشنایی با منوی استارت ،برنامه های پرکاربرد و بطور کلی هر آنچه که در زمان کار با کامپیوتر نیاز است که بدانید را آموزش میدهد.
• اینترنت: در این سرفصل از آموزش آشنایی با اصول اینترنت و مفاهیم آن صورت میپذیرد.آنشایی با انواع مرورگر ها ،راه های جلوگیری از انواع آسیب ها مانند هک در فضای مجازی ،ذخیره سازی محتوا ،آپلود محتوا و … آموزش داده میشود.
Word: آدر این دوره آموزشی میتوانید نحوه صفحه آرایی ،ایجاد یک سند متنی ،ایجاد یک سربرگ ،صفحه بندی کتاب و بطور کلی هر آنه در مورد سند متنی مورد نیاز است را فرا خواهید گرفت.
Excel :کلاس آموزش اکسل ،کلاسی است که طی آن امور حسابداری و حسابرسی را فرا خواهید گرفت.این برنامه حتی در شرکت های بزرگی که برنامه های حسابداری مالی نیز هستند نیز کاربرد دارند.
Access : این نرم افزار جزو نرم افزارهای پایگاه داده است که هدف از طراحی آن نگهداری از بانک های اطلاعاتی گسترده است.در این پایگاه داده نیاز به جستجو و بازیابی اطلاعات دارید که ایجاد ،مرتب سازی،جستجو و حذف اطلاعات را در این دوره آموزش داده میشود.
• Power point : نرم افزاری که به نرم افزار ارائه مطالب مشهور است.آموزش این نرم افزار بصورت ایجاد انواع اسلاید ،انیمیشن و نحوه نمایش آن ها صورت میپذیرد.
Out look: دوره ای که طی آن ایجاد ،ویرایش و حذف یک نامه را بشکل مجازی آموزش داده خواهد شد.قبل از آن ایجاد ،مدیریت و حذف یک حساب کاربری جهت ارسال و دریافت ایمیل را به شما آموزش خواهند داد.
و اما دلیل نیاز افراد به در اختیار داشتن مدرک icdl چیست؟

و اما برای دریافت مدرک icdl به چه شرایطی نیاز است؟

1-ثبت نام در کلاس آموزش icdl
2-گذراندن دوره ها و فراگیری مهارت های هفتگانه
3-شرکت در کلاس آمادگی آزمون icdl
4-شرکت در آزمون عملی icdl
5-کسب نمره حدنساب قبولی در آزمون
6-دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه

دوره آموزشی icdl

آموزشگاه icdl

دوره آموزش icdl

کلاس آموزش اکسل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *