گریه کردن این مشکلات را حل می کند

طبق آمار منتشر شده زنان در آمریکا حدود 3 تا 5/3 بار در ماه گریه می کنند در حالی که مردان در ماه حدود 9/1 بار گریه می کنند. با این حال اغلب جامعه گریه را نشانه ضعف می دانند. اما اگر احساس می کنید نیاز به گریه دارید ، راحت باشید. اشک ها در واقع برای سلامتی شما مفید هستند.

گریه کردن این مشکلات را حل می کند

استرس

مطالعات نشان میدهد که گریه کردن افراد را در زمان استرس آرام می کند. ممکن اسن سریع به نتیجه نرسید و رسیدن به آرامش مدتی پس از گریه کردن رخ دهد. اما مطئن باشید که به کاهش استرس شما کمک می کند.

فشار خون

فشار خون بالا می تواند منجر به مشکلات جدی برای سلامتی شود، مانند سکته مغزی ، سکته قلبی ، نارسایی قلبی ، زوال عقل و حتی نارسایی کلیه شود. اما خبر خوب این است که طبق چندین مطالعه ، گریه فشار خون را پایین آورده و آن را کنترل می کند .

 تجمع سموم

اشکهایی که هنگام گریه از چشمان شما جاری می شوند ، می توانند باقی مانده هایی مانند دود و گرد و غبار را از چشم پاک کنند. همچنین ، هنگامی که گریه می کنیم ، بنابراین تعجب آور نیست که ما اغلب احساس می کنیم که سنگینی روح مان بعد از گریه از بین می رود.

نوسانات روحی

اگر تعجب می کنید که چرا رفتار شما پرخاشگرانه شده است و احساس اضطراب و استرس می کنید ، باید بدانید که نمی توان جواب قطعی داد و دلایل متفاوتی خواهد داشت یکی از این دلایل انباشت منگنز در بدن است.

وقتی گریه می کنیم ، این منگنز اضافی به همراه اشک ها از بدن خارج می شود. این امر باعث می شود احساس آرامش و تمرکز کنید.

درد

وقتی دچار درد جسمی می شویم ، درد به طور غیر ارادی از بین می روند. تحقیقات نشان داده است که علاوه بر تسکین دادن درد، ریختن اشک های عاطفی اکسی توسین و اندورفین را آزاد می کند. این مواد شیمیایی باعث می شوند افراد احساس خوبی داشته باشند و همچنین ممکن است درد جسمی و عاطفی را کاهش دهند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *