چگونه شما به فردی سمی تبدیل می شوید؟

شخص سمی کسی است که به خودش آسیب برساند. دیدن نقص ها در شخص دیگر همیشه ساده تر است. ممکن است اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده منفی تر از آنچه فکر می کنید باشد. به همین دلیل است که امروز ما می خواهیم پنج علامتی را که ممکن است در حال تبدیل شدن به یک فرد سمی باشید بفهمید.

چگونه شما به فردی سمی تبدیل می شوید؟

ماندن با کسی که به شما صدمه می زند

چرا شخصی را در کنار خود نگه می دارید که خسارات زیادی به شما وارد می کند؟ اگر اجازه دهید این کار ادامه یابد ، تقصیر آن شخص نیست – این تقصیر شما است!

ممکن است شما در زندگی مشترک نباشید ، یا ممکن است باهم سازگار نباشید و با وجود تحقیر شما ، آن ها را در کنار خود نگه دارید. وقتی اینگونه رفتار کنید ،شما فرد سمی هستید. شما باید اول به خودتان احترام بگذارید.

سرزنش خود برای اشتباهات

هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. به همین دلیل مهم است از آنها به عنوان فرصت های یادگیری استفاده کنید.

اگر قادر به انجام این کار نیستید و در عوض مدام خود را به دلیل اشتباهات گذشته خود دزدیده می کنید ، به خودتان آسیب می رسانید و مانع پیشرفت خودتان می شوید. بدیهی است که شما بیش از حد یک کمال گرا هستید و بیش از حد از خودتان انتظاردارید.

یاد بگیرید که اشتباهات خود را بپذیرید و خود را به خاطر آن ها سرزنش نکنید. اشتباه کردن چیز بدی نیست.

احساسات خود را سرکوب می کنید

شما ممکن است روابط پیچیده ای را پشت سر بگذارید که در برابر آن ها آسیب های زیادی را متحمل شده اید. این ممکن است باعث شده باشد تا احساسات خود را حفظ کنید تا از خود محافظت کنید.

آنچه شما نمی دانید این است که این کار بسیار بدتر از آنچه فکر می کنید است. اگر احساسات خود را نادیده بگیرید افکار منفی بیشتری به سراغ شما می آید. شما باید یاد بگیرید که بدون ترس احساساتتان را بیان کنید. این به این دلیل است که برای رسیدن به هرجای از زندگی باید ریسک کنید.

اگر احساسات خود را سرکوب کنید ، دیر یا زود آنها شما را مصرف می کنند و شما به فردی غمگین تبدیل می شوید که قادر به دوست داشتن یا دوست داشته شدن نیست.

بدبین بودن

زندگی همیشه آسان نیست ، اما داشتن یک نگرش بدبینانه یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. این در شخصیت شما منعکس می شود و شما این احساس را به دیگران هم می دهید.

مهم نیست که زندگی شما در حال حاضر چقدر دشوار باشد ، یک نگرش بدبینانه آن را بهتر نمی کند. در واقع ، شما مطمئناً قصد دارید اوضاع را بدتر کنید. بگذارید خوش بینی بهترین دوست شما باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *