چه شخصیت هایی با زیبراش طراحی شده اند

شخصیت های معروفی که با زیبراش طراحی شده اند

واقعیت این است که امروزه نرم افزار زیبراش در ایران شناخته شده نیست  و کلاس آموزش زیبراش شاید هنوز واژه فراگیری در جستجو های گوگل نباشد ولی اگر بفهمید که چه شخصیت هایی با زیبراش ساخته شده اند شاید تا حدودی به اهمیت و توانایی زیبراش پی ببرید
در این مقاله به میزان اهمیت زیبراش در طراحی اشنا خواهید شد

دوره آموزش آی سی دی ال

در دنیای سینمایی که امروزه با سرعت نور در حال پیشرفت است ،مخاطبان از این عرضه انتظار بیشتری دارند تا کیفیت کاراکترها و بطور کلی صحنه ها و تصاویر بیشتر از پیش باشند .همین انتظار بیشتر مخاطبان در کیفیت تصاویر موجب شده است که این عرصه بیش از گذشته دچار تحول گردد و کاراکترهای مورد استفاده در پروژه های سینمایی از کیفیت و خلاقیت بالاتری برخوردار گردند.
زیبراش موجب بوجود آمدن تغییرات عظیمی در صنعت سینما بود که پروژه های عظیمی که در ادامه بدان ها اشاره خواهیم کرد را توسط آن ساخته اند.
در مورد زیبراش و کارایی آن باید بدانید که میتوانید به واسطه زیبراش کاراکترها را به انضمام محیط پیرامونش طراحی و تولید نمایید.
قدرت این نرم افزار چنان است که پروژه هایی که با این نرم افزار طراحی شده اند ،موفق به دریافت جایزه اسکار در بخش جلوه های ویژه شده اند.

دوره آموزشی طراحی سایت

شخصیت های زیبراش

دوره آموزش تری دی مکس

قدرت زیبراش در خلق جزییات به واقع حیرت انگیز و مثال زدنی است.
در کیفیت کار نیز باید گفت که کیفیت خروجی نرم افزار زیبراش به واقع مثال زدنی است و با هیچ نرم افزاری قابل اجرا نیست
زیبراش یک نرم افزار ساخت مدل های سه بعدی و یا دو و نیم بعدی است که ترکیب بافت دهید و نقاشی را با یکدیگر منجر میشود.در زیبراش از تکنولوژی pixol استفاده شده است که اطلاعات نورپردازی ،رنگ ،عمق و جنس را برای تمامی اشیای درون یک صحنه ذخیره سازی میکند.یکی از دلایلی که استفاده از زیبراش اخیرا در پروژه های سینمایی افزایش پیدا کرده است ،استفاده از رزولوشن های بسیار بالا (بیش از 40 میلیون ضلع)در طراحی یک کاراکتر است.این نرم افزار با استفاده از سطوح دینامیک رزولوشن ،این امکان را به طراحان میدهد تا تغییرات کلی و جزئی را به یک صحنه اعمال نمایند.همچنین تمرکز زیبراش در محیط طراحی سه بعدی و دو و نیم بعدی ، واقعا مثال زدنی و عجیب است.شما به سادگی می توانید یک کاراکتر را خلق کنید یا به آن شکل و بافت بدن بدهید که حیرت انگیز است.

آموزشگاه جاوا اسکریپت

زیبراش نزد طراحان محبوب است زیرا که میتواند جزئیاتی با فرکانس بالا را به مدل اعمال نماید که تا پیش از این ،این کار تنها با Bump map قابل اعمال بودند.سپس جزئیات بدست آمده را بصورت map های عادی استخراج نموده و بر روی مدل های ساده تر دیگر استفاده نمود.علاوه بر این میتوان این جزئیات را بعنوان Displacement Map استخراج نمود. البته در صورتیکه این کار را انجام دهید ،نسخه ساده تر نیاز به رزولوشن بالاتری دارد .همچنین میتوان پس از تکمیل یک کاراکتر آن را بر روی یک پس زمینه قرار داد تا صحنه ای دو و نیم بعدی را منجر شود.بعد از این میتوانید کاراکتری دیگر را طراحی نموده و در بکگراند بالا قرار دهید تا صحنه ای پیچیده را بدون درگیر نمودن cpu طراحی نمایند.
در پروژه های فانتزی امروزه میتوان از زیبراش بهره برد و در واقع کمتر پروژه ای است که بدون کمک زیبراش کاراکترهای خود را طراحی نموده باشد.در این مورد میتوان به پروژه های سینمایی : هالک افسانه ای ،آواتار ،ارباب حلقه ها ،انتقام جویان ،ترون ،دزدان دریای کارائیب ،مرد آهنی ،شگفت انگیز ،مرد عنکبوتی ،حاشیه اقیانوس آرام ،سفر به ستاره تاریکی ،لنگرهای نازیبا و در بخش کارتونی به مواردی چون من نفرت انگیز ،رنگو ،گیسو کمند ،رالف خرابکار و … اشاره نمود.

کلاس آموزش اتوکد

شخصیت های زیبراشکلاس آموزشی پریمیر

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *