چرا احساس تنهایی می کنم؟

همه ما بعضی اوقات احساس تنهایی می کنیم ، اما وقتی به دلیل رفتارمان شروع به از دست دادن روابط دوستانه می کنیم ، دیگر وقت آن است که به عادت های مخرب خود توجه کنیم. آیا از اینکه دوست ندارید شکایت دارید؟ آیا احساس تنهایی میکنی؟

چرا احساس تنهایی می کنم؟

اگر چنین است ، به دلایل زیر برای عدم دوست داشتن توجه کنید. این امکان وجود دارد که شما در حال انجام کاری برای رهایی از آنها باشید.بعضی اوقات دشوار است که اشتباهات خودمان را بپذیریم. با این حال ، اگر می خواهید دوستان بیشتری داشته باشید ، این یک مهارت بسیار ضروری است.

شما همیشه شکایت می کنید

شکایت مداوم می تواند دلیلی باشد که شما هیچ دوستی ندارید!

شکایت در همه وقت باعث می شود مردم ما را بدبین ببینند و همین امر باعث می شود احساس تنهایی کنیم. شکایت همچنین می تواند ما را کاملاً خودخواه جلوه دهد. وقتی شکایت می کنیم ، فقط به خودمان اهمیت می دهیم. با این حال ، هر کس دیگری ممکن است از ناله شما خسته شود. شاید به همین دلیل است که شما هیچ دوستی ندارید.

وقتی در یک رابطه هستید دوستانتان را فراموش می کنید

بسیاری از افراد فراموش می کنند که وقتی در یک رابطه هستند دوستانی دارند. آنها فقط می خواهند با شریک زندگی خود باشند و این قابل درک است. با این حال ، آنها همچنین باید فضایی را برای گذراندن وقت با دوستانشان ایجاد کنند.

ممکن است دوستانتان به شرایط عادت کنند. آیا شریک زندگی شما واقعاً به تمام وقت شما احتیاج دارد؟ آیا واقعاً برای دوستان خود وقت ندارید؟

مرحله سقوط در عشق به قدری ما را نابینا می کند که می توانیم افرادی را که همیشه در کنارمان حضور دارند را از دست بدهیم. وقتی در یک رابطه هستید ، دوستانتان را رها نکنید. آنها بارزش هستند ، در غیر این صورت ، احساس تنهایی خواهید کرد.

انتظارات زیادی دارید

دلیل دیگر نداشتن دوست می تواند این باشد که انتظارات شما از رفتار آنها بسیار زیاد است. این کار این می تواند ناامید کننده و خسته کننده باشد.  هیچ کس فقط به این دلیل که ما از آنها بخواهیم رفتار خاصی نخواهد کرد. از انتظاراتی که دوستی را از بین می برد خلاص شوید ، در غیر این صورت ممکن است احساس تنهایی کنید.

 اعتماد به نفس پایینی دارید

یکی دیگر از دلایل مهم این امر که ممکن است شما دوستی نداشته باشید ، عزت نفس پایین است. هنگامی که از عزت نفس کم رنج می برید ، بسیاری از مشکلات در روابط بین فردی شما ایجاد می شود.

شاید شما وقتی آنها آن طور که انتظار دارید ، رفتار نمی کنند، عصبانی می شوید یا وقتی که مرکز توجه نیستید ، ناراحت شوید.

با همه این ها ، این امکان وجود دارد ، که به سختی با دوستان خود در تعامل باشید و در پایان ، آن دوستی تمام می شود.مهم این است که شما برای کمک به عزت نفس پایین ، به یک متخصص مراجعه کنید و برای دیدار با افراد جدید بیرون بروید.

شروع به رفتن به سالن بدنسازی کنید یا به کلاس های مورد علاقه تان بروید. این به شما امکان می دهد یاد بگیرید که افراد دیگری در جهان وجود دارند که می توانند بخشی از حلقه دوستان شما باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *