لیفت صورت

همه چیز درمورد لیفت صورت

لیفت با نخ

همانطور که همه ی ما می دانیم، طراوت صورت همیشگی نیست و پوست فرم خود را حفظ نخواهد کرد. هرچه افراد پیرتر می شوند، پوست آنها نازک می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در نتیجه چین و چروک ها در صورت ظاهر می شوند و پوست شل می شود. درمان هایی وجود دارند که می توانند راه حلی برای افتادگی پوست باشند زیرا می تواند برخی از درجه های سفتی پوست را باز گرداند، اما تا همین اواخر جراحی تنها راه راحل برای افتادگی پوست بود اما مشکل این بود بیشتر زنان موافق عمل جراحی نیستند و یا تمایلی ندارند و بیشتر آنها گزینه های غیر جراحی را ترجیح می دهند. خوشبختانه درحال حاضر یک روش جدید وجود دارد که نیازی به استفاده از چاقوی جراحی نیست.

 

لیفت صورت

لیفت با نخ یک روش بسیار آسان است که شامل قراردادن نخ های عمل جراحی در زیر پوست می شود. این نخ ها سازگار با بدن هستند که باعث می شود پوست شروع به کلاژن سازی کند که باعث شادابی پوست برای مدت زمان طولانی می شود.اگر به فکر انجام لیفت با نخ هستید به این 8 نکته توجه کنید:

روش های مختلف کشیدن نخ لیفت

دو روش اصلی روش لیفتینگ نخ وجود دارد: NovaThreads و Silhouette InstaLift. در حالی که این دو روش از مکانیسم یکسانی استفاده می کنند ، تفاوتهای اساسی بین آنها وجود دارد.

Threads Nova از (Polydioxanone  (PDساخته شده است ، که ماده ای سازگار با مواد زیستی سازگار است و برای حل شدن توسط بدن شما طراحی شده است. آنها به آرامی حل می شوند و به مدت 6 ماه در بدن شما باقی می مانند. نخ های PDO کمی لیفت ایجاد می کنند اما کلاژن بیشتری را تحریک می کنند، بنابراین ماندگاری آن  1 تا 2 سال طول می کشد.

نخ های Silhouette Instalift از Poly-l-lactic ساخته شده اند، که با بدن سازگار است. نخ های استفاده شده در این جراحی کمی متفاوت هستند این نخ ها لیفت بیشتری تولید می کنند اما کلاژن کمتری را تحریک می کنند و به مدت 12 ماه در بدن شما باقی می مانند. بنابراین ، نتایج تا 3 سال طول می کشد.

لیفت با نخ ایمن تر از جراحی

Threadlift ایمن تر از جراحی صورت است اما ممکن است عوارض جانبی داشته باشد به دلیل برش های کوچک و عدم قطع خونرسانی پوست ، این روش در مقایسه با جراحی صورت خطرات و عوارض کمتری دارد. علاوه بر این ، نخ های مورد استفاده برای لیفت با نخ ایمن هستند زیرا توسط FDA آزمایش و تأیید شده اند و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

البته ممکن است عوارض جانبی مانند کبودی یا تورم وجود داشته باشد اما خبر خوب این است که به زودی برطرف می شوند. در برخی شرایط نادر ، این نخ ها می تواند از مکان خود حرکت کنند که در صورت بروز چنین اتفاقی نگران نباشید ، جراح می تواند به راحتی نخ را برداشته ، جایگزین یا حتی دوباره تنظیم کند.

 

لیفت صورت

سن لیفت کردن

سن و درجه سستی در انتخاب نوع لیفت با نخ نقش اساسی دارند. Nova Threads برای بیماران با پوست سنگین تر با شلی متوسط موثرتر است. بنابراین، هر فرد بالای 18 سال می تواند فرد مناسبی برای انجام این روش باشد.از طرف دیگر، نخ های Silhouette Instalift برای افرادی از اواسط دهه 30 تا اواخر دهه 50 با شلی پوست ملایم و متوسط توصیه می شود.

کدام قسمت های صورت را می توان با نخ لیفت کرد؟

بیشتر افراد لیفت با نخ را فقط مخصوص چشم ها و گونه ها می دانند در صورتی که می توانیم برای نواحی دیگر برای جلوگیری از معرض چروک و پیر شدن استفاده کرد. از جمله نواحی مختلف صورت برای لیفت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفت گونه ها

لیفت ابرو

لیفت لب با نخ

کشیدن چشم با نخ

ازبین بردن غبغب با نخ

رفع چروک پیشانی

از بین خط خنده با نخ

درمان افتادگی صورت با نخ

روش لیفت صورت با نخ

به مرور زمان که پیر می شویم بدن نیز به سمت انحلال می رود و پوست بدن که یک جزوه بسیار مهم در زیبایی افراد است به مرور زمان در سنین بالا شل می شود و زیبایی ابتدایی خود را از دست می دهد به همین دلیل افراد به فکر جوان سازی پوست می افتند و دنبال راه کاری برای جوانی پوست خود هستند در بین مواردی که در حال حاضر در عصر پزشکی بیشتر مورد استفاده قرارمی گیرد لیفت با نخ است که در این روش هیچ برشی بر روی پوست انجام نمی شود و پزشک تنها با یک بسیار نازک روزنه های بسیار ریزی روی نواحی که قرار است لیف انجام شود ایجاد می کند و به وسیله این روزنه نخ ها به بافت پوست می چسبند و آن را بالا می کشد.

پزشک قبل از آنکه فرایند لیفت با نخ را شروع کند یک بی حسی موضعی خیف را در محل اعمل می کند و در نتیجه پوستی محکم و زیبایی را بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست برای شما به ارمغان می آورد.

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت صورت بسته به نوع روشی که پزشک تشخیص می دهد متفاوت است در برآورد هزینه لیفت صورت عواملی نظیر:

میزان و شدت افتادگی پوست

نوع روش انتخابی از سوی جراحی پلاستیک

مواد به کاربرده شده برای رفع افتادگی پوست و…

این هزینه ها در جلسات مشاوره تعیین می شود.

مهم ترین عوارض لیفت با نخ

  1. کبودی و پرخون شدن قسمتی که لیفت بر روی آن ناحیه انجام شده است
  2. خونریزی طولانی مدت
  3. احتمال ایجاد حساسیت به نخ
  4. عدم تقارن ناحیه مختلف صورت
  5. حرکت نخ ها در زیر پوست
  6. بی حسی پوست

لیفتینگ نخ به زمان ریکاوری بسیار کوتاهی نیاز دارد

بیشتر افراد لیفتینگ نخ را به دلیل اینکه ریکاروری آن کوتاه است ترجیح می دهند. برای بهبودی بعد لیفت فقط دو روز زمان لازم است که در مقایسه با زمان بهبودی جراحی صورت که 4 هفته است بسیار کوتاه است. در حالی که بیماران ممکن است کمی احساس درد و تورم داشته باشند. بنابراین ، بیشتر بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل به محل کار خود برگردند و حتی ممکن است بلافاصله پس از آن با اتومبیل، خود را به خانه برسانند. با این حال ، توصیه می شود برای چند روز استراحت کنید.

 

 

لیفت صورت

 تفاوت پروتز با لیفت نخ

بخاطر داشته باشید که لیفت با نخ نتیجه ای مشابه پروتز صورت نخواهد داشت. اگرچه هر دو افتادگی پوست را بهبود می بخشند ، اما هر یک به نوعی با دیگری متفاوت است. در حالی که لیفت صورت شامل از بین بردن پوست اضافی و سفت شدن عضلات است ، لیفت با نخ فقط صورت شما را تا چند میلی متر کشیده تر می کند.با این حال ، اگر شلی پوستی ملایم یا متوسط دارید ، لیفت با نخ برای شما مناسب است. بعد از عمل لیفت با نخ ممکن است انتظار یک نتیجه قابل توجه و ظاهری جوانانه داشته باشید.

کارهایی بعد از لیف با نخ نباید انجام داد

باید مدتی از انجام تمرینات و فعالیت های جنسی خودداری کنید در حالی که می توان تمرینات سبک مانند پیاده روی را پس از یک هفته بعد از عمل از سر گرفت، بسیار مهم است که از انجام هر نوع ورزش که باعث فشار بر ناحیه لیفت شده می شود خودداری کنید. ورزش هایی مانند وزنه برداری و یوگا معمولاً به مدت یک هفته ممنوع است، اما همیشه توصیه می شود قبل از شروع مجدد، از جراح خود سوال کنید.در رابطه با فعالیت جنسی نیز همین قوانین اعمال می شود البته بعد یک هفته می توانید فعالیت جنسی داشته باشید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که اگر روی باسن لیفت با نخ انجام شود ، ممکن است مدت طولانی تری منتظر بمانید.

بعد از لیف با نخ آرایش کرد

حداقل 48 ساعت پس از انجام عمل باید از آرایش خودداری شود .بسیار مهم است که اجازه دهید نواحی لیفت شده به طور کامل بهبود یابند. بنابراین ، توصیه می شود حداقل 48 ساعت قبل از عمل صبر کنید تا آرایش کنید. پس از آن، ممکن است برای پوشاندن کبودی های باقیمانده آرایش کنید، اما هنگام انجام این کار، از مالش شدید صورت خودداری کنید.

نواحی لیفت شده با نخ نباید 12 ساعت مرطوب یا لمس شود

پس از عمل نباید حداقل 12 ساعت دوش بگیرید و یا قسمت لیفت شده با نخ را تمیز کنید. پس از شروع دوش گرفتن ، اطمینان حاصل کنید که ناحیه لیفت شده را با پارچه شستشو ندهید و آن را به مدت 3 هفته ماساژ ندهید. حداقل به مدت 1 هفته باید از شنا ، سونا و وان های آبگرم خودداری شود. با این حال ، برخی از پزشکان توصیه می کنند قبل از شروع مجدد این فعالیت ها صبر کنید تا به طور کامل بهبود پیدا کنید.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *