موهای چرب را با نمک دریایی متعادل کنید

نمک یک ماده اساسی در انواع دستور العمل ها است. با این حال ، می دانید که در زیبایی نیز مفید است؟ نمک دریایی مقدار چربی مو و پوست سر شما را کاهش می دهد.

موهای چرب را با نمک دریایی متعادل کنید

نمک دریایی برای چه چیزی شناخته شده است؟

نمک دریا به طور طبیعی از اقیانوس به دست می آید. با هیچ فرآیند شیمیایی تغییر نمی کند ، بنابراین خصوصیات اساسی خود را حفظ می کند. نمک دریایی سالم تر از نسخه ید دار در فروشگاه ها است.

موهای چرب در اثر تولید بیش از حد روغن از غدد چربی پوست شما ایجاد می شود. هنگامی که موهای خود را به درستی یا اغلب به اندازه کافی شسته اید ، این روغن می تواند روی پوست سر شما جمع شود و برطرف کردن آن هم کار دشواری است.

نمک دریایی برخلاف نمک معمولی ، از تبخیر آب دریا حاصل می شود که سازندهای معدنی انباشته شده را تولید می کند. توانایی نمک دریایی برای از بین بردن چربی از مو به این دلیل است که مواد معدنی در واقع فولیکول ها و پوست سر شما را تقویت می کنند. در نتیجه ، از جمع شدن روغن کاسته می شود و موهای شما بسیار سالم تر به نظر می رسند.

نمک دریایی همچنین گردش خون را در مناطقی از پوست که در آن استفاده شده است بهبود می بخشد. این کار باعث افزایش اکسیژن به پوست و پوست سر شما می شود. بنابراین ، رشد سریع تر مو ، حجم بیشتر و پوست سر بسیار سالم تری خواهید داشت.

طرز تهیه و اعمال نمک دریایی بر روی موهای شما

2 قسمت شامپو

2 تا 3 قاشق غذاخوری نمک دریایی (30 تا 45 گرم)

تهیه و کاربرد

ابتدا باید دو قسمت از شامپو مورد علاقه خود را درون یک ظرف کوچک که به خوبی  تمیز و خشک شده است بریزید.

دو یا سه قاشق غذاخوری نمک دریایی (بسته به نوع چربی موهای شما) به ظرف با شامپو اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا نمک کاملاً حل شود.

در حمام ، با پوشاندن کامل موهای خود مقداری از این مخلوط را روی موهای خود بمالید.

حتما پوست سر خود را به مدت پنج دقیقه با این مخلوط ماساژ داده و بگذارید 5 تا 10 دقیقه دیگر کار کند.

بعد ، موهای خود را با آب گرم بشویید. معمولاً ایده خوبی است که یک آبکشی نهایی آب سرد برای بستن کوتیکول های مو انجام دهید.

سرانجام ، از نرم کننده های مرطوب کننده استفاده کنید تا به ریزش مو کمک کنید.

شما می توانید این روند را دو تا چهار بار در هفته تکرار کنید. بعد از یک ماه ، شما شروع به دیدن نتایج عالی از این کار خواهید کرد. مهم است که گاهی اوقات از این تکنیک استفاده کنید ، زیرا انجام این کار بیش از حد می تواند باعث خشک شدن موهای شما شود. استفاده از آن به ویژه برای افرادی که چربی اضافی در پوست سر خود دارند توصیه می شود. به  یاد داشته باشید، هر بار که موهای خود را بشویید ، از آن استفاده نکنید.

نمک دریایی برای افرادی که در محصولات آرایشی صنعتی نتایج خوبی نداشته اند ، یک معجزه واقعی بوده است. این نه تنها به از بین بردن چربی اضافی کمک می کند، بلکه باعث تسریع در رشد مو و حتی رفع شوره سر نیز می شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *