محاکمه نوجوانی که پدر و مادرش را کشته

«پدر و مادرم هیچ بدی به من نکرده بودند. دوستشان داشتم، اما آنها را کشتم. بعد از این قتل، مادرم هر شب به خوابم می‌آید، دست نوازش به سرم می‌کشد و من شرمنده‌تر از همیشه حتی به او نگاه هم نمی‌کنم. همین خواب‌ها دارد مرا ذره‌ذره می‌کشد.»
اینها گفته‌ی پسر 17 ساله‌ای است که در اقدامی هولناک به همراه دوست صمیمی خود، نقشه قتل پدر و مادر خود را می‌کشد.
خواهر 13 ساله وی رضایت داده ولی پدربزرگش خواستار قصاص او و همدستش است.
27 بهمن ماه سال 95 پسری با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفته و خبر می‌دهد که پدر و مادرش دچار گازگرفتگی شده‌اند.
معاینات و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این دو زوج بر اثر خفگی جان خود را از دست داده‌اند. کارشناسان آتش نشانی نشت گاز شهری را علت گاز گرفتگی اعلام کردند.
همه تصور می‌کردند که این زوج بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند تا اینکه گزارش پزشکی قانونی راز یک جنایت را افشا کرد.
کارشناسان پزشکی قانونی با بررسی بر روی گردن این زوج دیدند که آثار خونمردگی وجود دارد و این احتمال وجود دارد که یکی آنها را خفه کرده باشد.
پلیس در اولین گام تجسس خود به پسر این زوج که با اورژانس و آتش نشانی تماس گرفته بود مشکوک شد و از وی بازجویی کرد. در نهایت پسر این زوج اعتراف کرد که پدر و مادر خود را با همکاری دوستش به قتل رسانده است.
به خاطر اینکه پدر و مادرم رفتار خوبی با من نداشتند و همیشه مرا اذیت می‌کردند مرتب با آنها درگیر بودم. بعد از یک مشاجره طولانی تصمیم گرفتم آنها رو به قتل برسانم. با دوستم این موضوع رو در میان گذاشتم. او گفت که به من کمک می‌کنه.
ابتدا به پدر و مادرم داروی بیهوشی دادم و بعد از اینکه بیهوش شدند هر دوی آنها رو خفه کردم.به خاطر مقاومت‌هاشون رد زخم رو دستم مونده.
بعد از اینکه مطمئن شدم که مرده‌اند شیر گاز رو باز کردم و از خانه بیرون رفتم.
تنها خواهر 13 ساله متهم با حضور در دادگاه برای برادرش اشک ریخته و می‌گفته که می‌خواهد برادرش را اعدام نکنند.
اما پدربزرگ متهم با اعلام شکایت گفت: «من می‌خواهم هر دوی متهمان قصاص شوند. به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهم. پولی برای تفاضل دیه ندارم اما می‌خواهم هر دو اعدام شوند. آنها دختر مرا به طرز فجیعی کشتند و نمی‌توانم از این موضوع بگذرم.»