فایده آموزش فتوشاپ

با نگاهی به تاریخچه نرم افزار فتوشاپ درمیابیم که این نرم افزار در ابتدا برای روتوش مختصر عکس و اماده سازی آن ها برای چاپ شدن طراحی گردید اما پس از مدتی و نیاز به فتوشاپ در عرصه های مختلف گرافیک ،نیاز به فتوشاپ رفته رفته بیشتر شد و باعث تکمیل شدن فتوشاپ بشکل امروزی گردید ،بشکلی که در تمامی مواردی که با گرافیک سرو کار دارند احتیاج داریم تا از این نرم افزار استفاده نماییم.

در صورتیکه چندین عکس را در فتوشاپ تلفیق نماییم میتوانید با انجام افکت های مختلف یک عکی واحد را بوجود بیاوریم.

در صورتیکه در آلبوم خود عکس های قدیمی که به مرور زمان دچار خرابی شده و یا سیاه و سفید هستند نیز میتوانید پس از گذراندن یک دوره فتوشاپ در یک آموزشگاه حرفه ای فتوشاپ ،تمامی ادیت های مربوط به عکس و روتوش را بر روی عکس ها و تصاویر اعمال نمایید.بدین منظور لازم است در کلاس آموزش فتوشاپ عکاسی دوره مربوط به مباحث آتلیه را بگذرانید.

علاوه بر این موارد در صورتیکه شما یک طراح سایت باشید میتوانید قالب سایت را بعنوان یک دمو از سایت به مشتری نشان داده و پس از تایید وی آن را به روژه تبدیل نمود.زیرا تبدیل طرح از فتوشاپ به کد ها بسیار راحت است.این مورد را نیز میتوانید در یک آموزشگاه فتوشاپ آموزش ببینید.

از دیگر مواردی که از فتوشاپ در آن استفاده میگردد ،استفاده از گیف های متحرکی است که در سایت ها از آن استفاده میگردد.

علاوه بر این اینفوگرافی ها نیز توسط نرم افزار فتوشاپ صورت میپذیرد.

علاوه بر تمام موارد اعلام شده طراحی کارت ویزیت ، بروشور ،پوستر ،بیلبوردها و استندها ،مجلات و … نیز توسط فتوشاپ انجام میشود.

نکته ای که بعنوان یک طراح گرافیک باید از آن استفاده نمایید این است که قبل از گذراندن کلاس آموزش تخصصی کورل و یا آموزش تخصصی ایلاستریتور ،بهتر است دوره های فتوشاپ را بگذرانید تا در طول این دوره ها دچار مشکل نگردید.

با نگاهی دقیق به دپارتمان گرافیک درمیابیم که تمامی امور گرافیکی به فتوشاپ پایان میابد.

آموزشگاه حرفه ای فتوشاپ

آموزشگاه فتوشاپ

کلاس آموزش تخصصی کورل

آموزش تخصصی ایلاستریتور

کلاس آموزش فتوشاپ عکاسی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *