فال روزانه یکم بهمن ماه 1398

فروردین:

امروز روز خوبی برای شماست به انرژی های منفی توجهی نکنید مراقب اطرافیانتان باشید. امروز ملاقات های کاری تان را فراموش کنید.به خانواده و دوستان خود اهمیت دهید. همه چیز روابط کاری نیست، به استراحت و تفریح خود بیشتر اهمیت دهید.

اردیبهشت:

ممکن است کارهای شما به خوبی پیش نرود، عصبانی نشوید صبر داشته باشید کارها به زودی درست می شود. احساس خستگی می کنید کمی استراحت کنید. سفری در پیش دارید سعی کنید با خانواده وقت بیشتری را بگذرانید.

خرداد:

روابط شما با شریک عاطفی تان خوب نیست. سعی نکنید بر چیزی اصرار بورزید. همه چیز درست خواهد شد فقط باید صبور باشید. آینده شما دست خود شماست اگر کسی آن را نابود کند مقصر شما هستید. دوستی قدیمی به زودی دوباره با شما ارتباط برقرار می کند.

تیر:

حساسیت خود را کمتر کنید ناراحت شدن و بدبینی بیش از حد روابط شما را خراب می کند. از خرید و فروش ملک برای مدت کوتاهی خودداری کنید. ضرر و زیان ممکن است برای همه اتفاق بیفتد. کارهای عقب افتاده خود را همین امروز انجام دهید که بهترین زمان برای این کارهاست.

مرداد:

موقعیت مالی شما در وضعیت خوبی نیست. در حال حاضر تصمیمات مهم نگیرید زیرا به ضرر شما تمام خواهد شد. حال خوبی ندارید اما باید روحیه خود را تقویت کنید، اجازه ندهید حال بد شما روی روابط خانوادگی تان تاثیر بگذارد. ورزش کردن به تقویت روحیه شما کمک خواهد کرد.

شهریور:

کسی که دوستش دارید از شما شاکی است به او حق بدهید باید وقت بیشتری را به او اختصاص بدهید. ورزش را جدی تر دنبال کنید. روحیه خود را نبازید زندگی بالا و پایین دارد. به خانواده بیشتر اهمیت دهید.

مهر:

از نظر ذهنی احساس خستگی می کنید کمتر کار کنید بیشتر تفریح کنید. در یک دو راهی عاطفی قرار دارید سعی کنید بهترین تصمیم را بگیرید. از مشورت کاری با افراد نابلد بپرهیزید.

آبان:

اتفاقات تازه ای برایتان میفتد. امشب فرد جدیدی را ملاقات خواهید کرد از بودن با او نهایت استفاده را ببرید. سعی کنید مسائل مالی تان را جدی تر بگیرید. شما فردی هنرمند هستید از هنر خود به خوبی استفاده کنید.

آذر:

مشکلاتی را تجربه خواهید کرد صبور باشید و هیجان زده نشوید. بیشتر استراحت کنید امشب یکی از دوستانتان شما را به یک مهمانی دعوت می‌کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و از خوردن و نوشیدن بیش از اندازه اجتناب کنید

دی:

سوتفاهمی برایتان پیش خواهد آمد زود قضاوت نکنید. به اطرافیانتان حق بدهید گاهی اشتباه کنند. یکی از بستگانتان درگیر بیماری است به زودی خوب می شود.هرچه سن شما بالاتر می رود نسبت به مسائل کمتر واکنش نشان می دهید.

بهمن:

احتمالا امروز کار مفیدی انجام ندهید خودتان را اذیت نکنید. کمی تفریح کنید تا از بی حوصلگی در امان بمانید. کارها به وقتش درست می شوند.ورزش کنید، سفر بروید. از بحث کردن باخانواده دوری کنید.

اسفند:

زمان خوبی برای توسعه کارهایتان است. فرصت را غنیمت بشمارید و نهایت استفاده را از این فرصت بکنید. وقت برای استراحت زیاد است تنبلی نکنید شانس در خانه شما را زده است. دوستی قدیمی سر راهتان قرار می گیرد که مدت زیادی منتظرش بودید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *