فال روزانه نهم بهمن ماه 1398

فروردین:

این روزها شما به سختی با افراد ارتباط برقرار می کنید. برای مدتی کار را کنار بگذارید و از گرفتن تصمیم های مهم دوری کنید. از قضاوت بیجا در مورد اطرافیانتان بپرهیزید زیرا باعث برهم خوردن ارتباطات شما با آن ها می شود.

اردیبهشت:

مشکلاتی در کارهایتان به وجود آمده است که به زودی حل خواهد شد. پول زیادی را به زودی به دست خواهید آورد که با آن کار جدیدی را شروع خواهید کرد. بیش از حد از دیگران انتقاد نکنید. به شریک عاطفی تان آرامش بدهید و از ایجاد تنش بپرهیزید.

خرداد:

ممکن است خبرهای بدی به شما برسد که حال تان را بد کند. سفر غیرمنتظره ای در انتظار شماست. بااحتیاط رانندگی کنید تا از خطرات احتمالی دور بمانید. به آینده تان بیشتر فکر کنید، از ارتبلاط با کسانی که به زندگی شما لطمه میزنند دوری کنید. به زودی دوستی قدیمی را ملاقات می کنید.

تیر:

خودخواهی شما کم کم باعث بروز مشکلاتی در زندگی کاری و شخصی شما خواهد شد. به دیگران هم اهمیت دهید تا روابط دوستانه و فامیلی خود را از دست ندهید. از بیش از حد کار کردن بپرهیزید زیرا باعث کم شدن کیفیت کارهایتان خواهد شد و در نتیجه به شما ضرر می رساند.

مرداد:

فردی در نزدیکی به شما بدقولی کرده است. در انتظار پولی هستید که به زودی به دستتان می رسد. با دیگران مشورت کنید و به نصیحت های افراد با تجربه اطرافتان توجه کنید که سبب موفقیت شما می شوند. از قضاوت و حدس و گمان دوری کنید. بیشتر به شریک عاطفی تان اهمیت دهید و حرف هایش را بشنوید.

شهریور:

در خرج کردن پول هایتان مراقب باشید تا ضرری را متحمل نشوید. از بحث و دعوا بپرهیزید و مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. برای خرید هرچیزی با شریک عاطفی تان مشورت کنید. شما باید با سیاست بیشتری رفتار کنید تا رفتارتان منجر به دعوا و مشاجره نشود.

مهر:

چند روزی است حس و حال خوبی ندارید. بر روی کارهایتان تمرکز کنید و سعی کنید مشکلاتتان را بدون استرس حل کنید. وضعیت مالی شما به زودی بهتر خواهد شد. در روابط عاطفی خود دچار مشکلاتی شده اید بهتر است زودتر تصمیم بگیرید که چه کاری را انجام دهید زیرا بلاتکلیفی اوضاع را بدتر خواهد کرد. قدردان زحمات پدر و مادرتان باشید.

آبان:

امروز روز خوبی برای خرید اشیاء گران نیست. شخصی به شما پیشنهاد کاری خوبی می دهد که باعث سود شما می شود. از استعدادهایتان در مسیر درست استفاده کنید. کمی بیشتر با اطرافیانتان مشورت کنید که حتما در موفقیت تان تاثیرگذار خواهد بود.

آذر:

امروز روز خوبی برای شماست. کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید و آن را به زمان دیگری موکول نکنید. روابط عاطفی شما کمی دچار مشکل شده است که به زودی به وسیله یک واسطه حل خواهد شد. در زندگی شخصی تان لجبازی نکنید این کار فقط زندگی شما را خراب می کند.

دی:

برنامه ریزی شما امروز به هم می خورد و شما مجبور میشوید قرارهای مهم تان را به هم بزنید. شخصی به شما پیشنهاد کاری خوبی می دهد که تا حدودی مشکلات مالی شما را حل خواهد کرد. بهتر است قبل از انجام هرکاری فکر کنید و سریع پاسخ ندهید. به زودی پول زیادی به دست شما می رسد.

بهمن:

در حال حاضر بستن یک قرارداد یا شروع یک کار جدید تصمیم خوبی نیست. تمرکز کردن برای شما بسیار سخت شده است خودتان را اذیت نکنید و کارهایی را انجام دهید که تمرکز بالایی را نمی خواهد. به مهمانی یا سفر بروید و افراد مختلف ارتباط برقرار کنید این کار به تقویت روحیه شما کمک خواهد کرد.

اسفند:

خبرهای خوبی به زودی به شما می سد. از بحثو مشاجره با نزدیکان خود دوری کنید این باعث ایجاد کدورت میان شما خواهد شد. به یاد داشته باشید مششورت کردن با افراد باتجربه از هرچیزی بهتر است پس سعی کنید از تجربیات دیگران استفاده کنید و خود را دانای کل ندانید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *